Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Jak nie dać biznesowi spaść na dno, gdy wszyscy pracują zdalnie? Czas na e-commerce B2B

Wykorzystaj szansę i nowe technologie, aby obniżyć koszty obsługi swoich stałych klientów, poświęcić czas działu sprzedaży na pozyskiwanie nowych i w końcu odejdź od papierowych katalogów.

Jak zwiększyć sprzedaż B2B w czasie COVID-19 i później

Wiosna 2020 roku pokazała nam, jak szybko może zmienić się nasza codzienność i jak ważne jest przystosowanie się do panującej sytuacji, także w biznesie. Ograniczenie kontaktów face-to-face, przejście handlowców do pracy zdalnej, brak możliwości sprzedaży bezpośredniej – wszystko to sprawiło, że skutki koronawirusa dotarły do sektora B2B. Jakie wnioski można wyciągnąć i jakie procesy biznesowe

Samoobsługa klientów B2B to konieczność

Jak samoobsługa klientów B2B może wpłynąć na Twój biznes?Tylko pozytywnie. Dzięki w pełni zautomatyzowanym procesom składania zamówień, Twoi handlowcy nie muszą towarzyszyć Twoim stałym klientom na każdym kroku. Pozwól swoim klientom wejść do nowoczesnego ekosystemu platformy B2B, gdzie dzięki intuicyjnemu interfejsowi będą mogli szybko i wygodnie znaleźć interesujące ich produkty i złożyć zamówienie.

Jak mierzyć sukces w e-commerce B2B? 3 kluczowe KPI, na które warto zwrócić uwagę

Czym są KPI i dlaczego mają znaczenie? W poprzednim artykule na temat trendów w sprzedaży online B2B, pisaliśmy już, że praca na właściwych danych sprzedażowych jest paliwem dla dynamicznego rozwoju biznesu i zwiększenia sprzedaży. Bez odpowiedniej analizy nie będziesz w stanie uzyskać pełnego obrazu efektywności obsługi online Twoich klientów biznesowych. KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) są...

laptop sprzedaż b2b online e-commerce b2b

Sprzedaż B2B online 2020: 3 najważniejsze trendy

Rok 2020 ma być wyjątkowym rokiem dla światowego rynku e-commerce B2B. Oczekuje się, że wielkość sprzedaży B2B będzie dwa razy wyższa niż w przypadku handlu detalicznego online, czyli B2C. Według raportu Deloitte „Digitalizacja rynku B2B”, szacuje się, że wartość polskiego rynku e-commerce B2B w 2020 roku osiągnie ponad 344 mld zł. Nic dziwnego, skoro według danych,...

biznesman przed laptopem w kawiarni przegląda wyszukiwarkę b2b

Zasady dobrej wyszukiwarki B2B

Przyjazne dla użytkownika wyszukiwanie w platformie B2B prowadzi do wyższego współczynnika konwersji – składania zamówień.

5 wskazówek, jak wybrać odpowiednią platformę B2B dla Twojego biznesu

Zastanawiasz się, jakie wymagania powinna spełniać nowoczesna platforma B2B dedykowana dystrybucji i sprzedaży hurtowej? Z naszych wskazówek dowiesz się, na co zwracać uwagę i jak podjąć decyzję, która będzie najlepsza dla Twojego biznesu. Miłej lektury!

wyszukiwarka produktów b2b - obraz tematyczny

Dlaczego sprawna i zoptymalizowana wyszukiwarka produktów jest niezbędna w sprzedaży B2B?

Dlaczego sprawna i zoptymalizowana wyszukiwarka jest niezbędna w sprzedaży B2B? Efektywne wyszukiwanie w ramach cyfrowego katalogu produktów jest jeszcze bardziej istotne dla firm działających w modelu B2B niż dla ich odpowiedników B2C. Wynika to z faktu, że produkty sprzedawane przez firmy B2B mają dużo bardziej złożone i zróżnicowane atrybuty, warianty i kombinacje. A co kiedy

robot machine learning

Jak Machine Learning i zaawansowana analityka biznesowa zmieniają proces sprzedaży B2B

Nie musisz być analitykiem, aby zauważyć, że dane odgrywają kluczową rolę w transformacji i cyfryzacji przedsiębiorstw w każdej branży, oraz że doświadczenie klientów B2B w zakresie zakupów radykalnie się zmienia.

Przejście na e-commerce B2B: łatwiejsze niż Ci się wydaje

Prawie 67% firm B2B obsługuje zamówienia online. Zastanawiasz się, czy również powinieneś posiadać własny panel e-commerce B2B? Przekonajmy się czy to rozwiązanie dla Ciebie!