Paper to digital. Nie trać budżetu na drukowane katalogi.
Dziś klienci biznesowi wymagają wygodnych, intuicyjnych rozwiązań – takich, z których na co dzień korzystają jako konsumenci. Kupując na Allegro w wolnym czasie, trudno jest im przejść do uciążliwego poszukiwania produktów w drukowanym katalogu. Zaprezentuj swoje produkty w intuicyjny sposób na laptopie i smartfonie. Przejrzysta prezentacja oferty, responsywność, łatwe przechodzenie między produktami i wyszukiwanie – to teraz podstawa dobrego B2B Customer Experience.
Program lojalnościowy. Zwiększ zaangażowanie klientów B2B.
Jak zmotywować klientów B2B do zakupów online? Zakupowcy firmy klienta mogą dołączyć do programu lojalnościowego i zbierać punkty za każdy zakup na platformie. Za każde zamówienie złożone za pośrednictwem platformy B2B, Twój klient=NIP uzyskuje zdefiniowaną przez Ciebie liczbę punktów. Później może wykorzystać je do zapłaty za część swojego zamówienia w oparciu o ustalony przez Ciebie przelicznik punktów.
Promocje. Informuj klientów o najlepszych okazjach.
Dzięki modułowi marketingu w platformie e-commerce B2B Saly możesz w prosty sposób zarządzać banerami promocyjnymi. Wyświetlaj banery w wysokiej rozdzielczości z informacjami o sezonowych wyprzedażach, promuj bestsellery lub produkty, których sprzedaż chcesz podkręcić, a nawet wykorzystaj je jako element brandingowy platformy. Pozwala to zwiększyć liczbę zamówień i zapewnić doskonałe Customer Experience.
Wyszukiwarka enterprise search. Rozumie Twoich klientów od pierwszego znaku.
Zapewnij dobry Customer & User Experience poprzez wygodne filtrowanie i wyszukiwanie produktów w katalogu z wyszukiwarką z indeksowaniem w czasie rzeczywistym. Dzięki wyszukiwaniu pośredniemu opartemu o scoring wyszukiwarka Saly poradzi sobie zawsze. Nie ważne czy Twoi klienci wpiszą numery z myślnikiem czy bez, czy zrobią literówkę. Enterprise search przeszuka Twoją bazę produktów, określi trafność wyników i odpowie na każde zapytanie, nieważne gdzie i kiedy zostanie zadane.
SEO. Korzystaj z zaawansowanej optymalizacji systemu dla wyszukiwarek.
Zadbaj o to, aby Twoja oferta była łatwa do znalezienia w wyszukiwarkach. Nasycaj treści (opisy produktów, kategorie, stronę główną, artykuły) odpowiednimi słowami kluczowymi, na które chcesz się pozycjonować. Intuicyjny moduł SEO służy pomocą. W prosty sposób zoptymalizujesz adresy URL swoich produktów oraz dopasujesz Meta title i Meta description do tematyki strony, co pomoże Ci osiągnąć wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania.
Aktualności. Dziel się najnowszymi wiadomościami z życia Twojej firmy.
Content marketing is king, również w B2B. Generuj odpowiednie treści, aby angażować i budować zaufanie wśród swoich potencjalnych klientów. Zakładka aktualności w Twoim systemie B2B to również idealne miejsce do budowania eksperckości Twojej firmy w dziedzinie, w której działasz. A publikowanie artykułów staje się czystą przyjemnością, dzięki pracy na intuicyjnym, dedykowanym CMS-ie z wbudowanym modułem SEO.
E-marketing. Dotrzyj do nowych klientów dzięki pełnej kompatybilności platformy z Facebookiem i Google.
Praca marketera bez skonfigurowanego i działającego piksela Facebooka oraz konta na Google Ads oraz Google Analytics? Też sobie jej nie wyobrażamy! Dlatego Saly jest w pełni kompatybilny z systemami reklamowo-analitycznymi Facebooka i Google. Żeby marketing i sprzedaż śmigały bez zakłóceń i kombinowania.