Korzystaj z rozwiązań, które

Indywidualne cenniki. Prezentuj kluczowe informacje tylko dla zalogowanych użytkowników.​

Zapewniasz użytkownikom dwustopniowy dostęp do Twojej platformy e-commerce B2B. Saly w wersji niezalogowanej może pełnić rolę strony firmowej z otwartym katalogiem produktów dla wszystkich zainteresowanych. Dla kluczowych klientów oferujesz wersję zalogowaną – panel Klienta z indywidualnymi cenami produktów i możliwością złożenia zamówienia.

Wielokoszykowość. Klienci zamawiają tak, jak chcą: na różne potrzeby i pod różne adresy.

Zwiększaj wartość zamówień klientów dzięki obsłudze wielu koszyków. Twoi klienci mogą tworzyć kilka zamówień jednocześnie i wysyłać je pod różne adresy. Proces zakupowy w B2B jest długotrwały, dlatego kompletowanie zamówień może potrwać nawet kilka dni. Bez obaw – zapisujemy niezrealizowane koszyki i przechowujemy je na platformie dożywotnio.

Szybkie zamówienia i backorders. Automatyzacja procesu składania zamówień i obsługi klienta B2B.

Szybkie wprowadzanie zamówień umożliwia klientom kopiowanie i wklejanie lub przesyłanie listy produktów w formacie CSV i XLS. Mogą oni szybko dodać produkty i zrealizować transakcję, sprawdzając jednocześnie stany magazynowe i ceny. Przy ponownym zamówieniu szybko je powtórzą – wystarczy jedno kliknięcie.

Opakowania zbiorcze i upselling. Zwiększ wartość zamówień, oferując produkty komplementarne.

Zaproponuj klientom produkty, które uzupełniają ich zamówienie. Rekomendowane artykuły pojawią się podczas dodawania produktu. Saly pomoże Ci również w promowaniu rabatowanych opakowań zbiorczych. Masz wiele możliwości personalizacji – wszystko zgodnie ze strategią sprzedażową Twojej firmy.

Wishlists. Klienci tworzą dedykowane zestawy produktów na własne potrzeby.

Kolekcje produktów pozwalają na wyodrębnienie "ulubionych" produktów z obszernego katalogu i tworzenie dedykowanych e-katalogów, które Twoi klienci mogą dalej dystrybuować w świat. Pełna kontrola ze strony kierownika działu w trakcie przygotowywania ofert. Nadaje swoim pracownikom prawa w systemie i decyduje, kto może zarządzać kolekcjami. Możliwość zapisywania dowolnej liczby wygenerowanych kolekcji pozwala na automatyzację procesu składania zamówień w przyszłości.

Wyszukiwarka real-time indexing. Klienci łatwo i szybko znajdą u Ciebie produkt, którego szukają.

Nie trać żadnej szansy sprzedażowej. Każdy nowy klient odwiedzający po raz pierwszy platformę B2B szuka produktów w jak najprostszy sposób. Niezależnie od tego, jak Twoi klienci wprowadzają dane produktu, którego potrzebują: przez kod SKU, cechę, nazwę – cokolwiek – dzięki wyszukiwaniu pośredniemu opartemu o scoring, wyszukiwarka Saly zwraca prawidłowy wynik 24/7. Wyszukiwarka jest dedykowana dla obszernych baz produktowych i dużego ruchu w katalogu. Nawet przy ponad 10 000 jednostek w bazie produktów.

Analityka. Szybko wyciągaj wnioski o potencjale zakupowym klienta.

Zamień obserwacje i hipotezy w trafne rekomendacje sprzedażowe. Szczegółowe informację na temat aktywności Klientów powiedzą Ci, jaka jest średnia wartość i częstotliwość ich zamówień, kiedy za nie zapłacą oraz jakie produkty są bestsellerami. Od teraz każdy handlowiec, może podejmować trafne decyzje oparte na danych.

Materiały sprzedażowe. Klienci 1 kliknięciem wygenerują wysokiej jakości pliki PDF.

Osoba odpowiedzialna za zakupy lub kierownik ds. inwestycji chce w łatwy sposób przedstawiać wybraną przez siebie ofertę swojemu zespołowi. Wyjdź naprzeciw jego oczekiwaniom – pozwól mu tworzyć spersonalizowane ulotki produktowe bezpośrednio w katalogu online. Wszyscy zainteresowani jednym kliknięciem mogą wygenerować i pobrać kartę produktową z pełną charakterystyką dowolnego produktu.

Zobacz jak się z nami pracuje

Przeczytaj recenzję na najbardziej zaufanym portalu o software house'ach

Jak Saly pracuje dla Ciebie?

jak pracuje saly

Funkcje platformy B2B Saly robią wrażenie? Nie zostań w tyle – działaj!


Testuj demo
Funkcje platformy B2B Saly robią wrażenie? Nie zostań w tyle – działaj!