Puk-puk, z tej strony cyfrowa transformacja. Czy masz chwilę, aby porozmawiać o tym, dlaczego warto zautomatyzować procesy sprzedażowe w Twojej firmie i pozwolić systemowi B2B pracować dla Ciebie? To nie zajmie długo. Wiem, że jesteś zajęty próbując przetrwać w erze digitalizacji.
Według raportu “E-commerce w Polsce 2019”, 75% Polaków lubi robić zakupy online ze względu na nieskomplikowaną formę i całodobową dostępność, która gwarantuje ich niezależność (mogą zamawiać w dowolnym momencie).
57% polskich internautów kupuję online, co oznacza, że osiągnęliśmy średnią europejską. Dane nie kłamią, rok 2020 to najwyższy czas, aby przenieść sprzedaż B2B do platformy zamówieniowej.
Tylko pozytywnie. Dzięki w pełni zautomatyzowanym procesom składania zamówień, Twoi handlowcy nie muszą towarzyszyć Twoim stałym klientom na każdym kroku. Pozwól swoim klientom wejść do nowoczesnego ekosystemu platformy B2B, gdzie dzięki intuicyjnemu interfejsowi będą mogli szybko i wygodnie znaleźć interesujące ich produkty i złożyć zamówienie.
Wszyscy zadowoleni: Twój zespół sprzedaży ma więcej czasu na generowanie leadów i obsługę nowych klientów, a Twoi klienci nie muszą czekać (ponieważ składają zamówienia 24/7) i mogą cieszyć się swoją niezależnością. Jako dostawca zyskujesz duże oszczędności, skalowalność biznesu oraz poprawę jakości obsługi (raport “Proces zakupowy w B2B. Wyzwania, trendy, inspiracje”, E-point, 2018).
Masz wątpliwości? Umów się na krótką prezentację możliwości e-commerce B2B – zadzwoń +48 501 521 573 lub napisz hello@saly.pl. Odpowiemy na Twoje pytania i pokażemy Ci jak działa Saly – platforma B2B, która automatyzuje procesy zamówieniowe dzięki nowoczesnej technologii.
Członek Rady Nadzorczej Saly S.A., CMO
Przejście na e-commerce B2B: łatwiejsze niż Ci się wydaje
Valeriia Mostova
Anna Arak-Stachacz