Aktualizacja: 26.07.2022.
Obecnie to w sieci znajdziesz swoich klientów. Tutaj też najszybciej i najskuteczniej ich obsłużysz. Dlatego też wprowadzenie systemu e-commerce B2B do Twojej firmy staje się koniecznością. Jak zatem przejść na pracę zdalną i skutecznie sprzedawać?
Praca zdalna ma wiele zalet. Zakłada większą elastyczność czasową oraz zaoszczędzenie w biurze na wynajmie i mediach. Eksperci jednak zauważają też wady z wprowadzenia tego systemu pracy do organizacji przedsiębiorstwa.
Przede wszystkim pojawiają się trudności ze sprawdzeniem czasu pracy pracowników. Oprócz tego wiele dotychczasowych obowiązków wymaga reorganizacji – w tym także zadań działu handlowego.
W obecnym systemie pracy większy nacisk kładzie się na sprzedaż w obrębie e-commerce B2B. To oznacza brak bezpośredniego kontaktu z klientem. automatyzację dotychczas ręcznie realizowanych działań. Wciąż jednak przejście na system e-commerce B2B stanowi większą korzyść niż wyzwanie.
Twoi handlowcy cały czas siedzą przy telefonie, aby przyjmować zamówienia od stałych klientów? Co roku Twoja firma wydaje duże kwoty na drukowane katalogi produktów?
Wykorzystaj szansę i nowe technologie, aby obniżyć koszty obsługi swoich stałych klientów, poświęcić czas działu sprzedaży na pozyskiwanie nowych i w końcu odejdź od papierowych katalogów. System e-commerce B2B pozwala na:
Jeśli zastanawiasz się nad wdrożeniem platformy sprzedażowej i chcesz obsługiwać klientów B2B zdalnie, ale masz pytania, jak to wygląda w praktyce, umów się na bezpłatny audyt. Wskażemy Ci wszystkie korzyści ze zdalnej obsługi klienta B2B!
Członek Rady Nadzorczej Saly S.A., CMO
Anna Arak-Stachacz