Od teraz system klasy Enterprise dostępny jest w chmurze (SaaS)

EASY
Dla firm, które zaczynają transformację cyfrową, potrzebują prostego i wydajnego narzędzia do sprzedaży B2B online.

Wdrożenie i podstawowa grafika

5000 zł

+ Miesięczna opłata licencyjna

Indywidualna wycena, już od 1 000 zł netto/miesiąc

Nowoczesna strona firmowa z systemem zamówieniowym B2B

  • Cyfrowo zaprezentuj swój katalog produktów
  • Udostępnij swoim klientom dedykowany panel zamówieniowy i nadaj indywidualne warunki handlowe
  • Prosty interface do wyszukiwania i zamawiania produktów przez stronę skróci cały proces
  • Aktualizuj, publikuj aktualności i włączaj promocje na wybrane grupy towarowe
  • Przechowuj historię zamówień, płatności i bądź z ofertą online 24/7h

Panel zarządzania

  • Panel administracyjny dostosowany do każdego poziomu zaawansowania technologicznego
  • Importuj / Eksportuj lub wprowadzaj produkty w wielu wariantach z pełną informacją techniczną
  • Utrzymuj relację B2B online: nadaj indywidualne cenniki, kredyty kupieckie, preferencyjne czasy dostaw
  • Prosty moduł marketingowy pozwoli Ci szybko dodać nowy wpis na stronie i lepiej wypozycjonować produkty w sieci

Przechowywanie danych

  • Zabezpiecz dane i utrzymuj Infrastrukturę w najbezpieczniejszym miejscu Europy środkowo-wschodniej – Beyound.pl
  • Śpij spokojnie – gwarancja 99% działania systemu z nieprzerwanie szybkim łączem
  • Postaw na bezpiecznie rozwijający się system B2B, dla firmy takiej jak Twoja!

Wsparcie

  • Szybko Cię wdrożymy i nauczymy pracy na Saly – szkolenie online z konsultantem.
  • Nasz helpdesk jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 17:00

Dynamiczny start:

do 2 tygodni Saly is ON

UMÓW DEMO
Nasz popularny plan
PRO
Dla aktywnie rozwijających się firm z uporządkowanymi procesami biznesowymi. Zaawansowana wersja zintegrowana z systemem ERP

Wdrożenie, integracja i personalizacja

30 000 zł

+ Miesięczna opłata licencyjna

Indywidualna wycena, już od 1500 zł netto/miesiąc

Autorski e-commerce B2B zintegrowany z Twoim systemem ERP

  • Kompleksowa usługa przygotowania dedykowanego panelu e-commerce B2B z w pełni zintegrowanego z systemem ERP/ WMS
  • Spersonalizuj widok w panelu klienta, wyświetlaj najbardziej aktualne stany magazynowe, cenniki, informacje o dostępności, limity kredytu kupieckiego
  • Zautomatyzuj procesy marketingowo-sprzedażowe, włącz rekomendacje dla grup produktów
  • Wykorzystaj moc wyszukiwarki real-time indexing i zawsze prezentuj właściwy produkt
  • Zwiększ aktywność zakupów w sieci dzięki doskonałemu UX i UI
  • Podkreśl swoją pozycję nowoczesnym wizerunkiem i nie trać szansy na zdobywanie nowych klientów

PIM + zaawansowana analityka Business Intelligence

  • Sprawnie zarządzaj informacjami o produktach, ich specyfikacjach, zmieniających się cenach i dostępnych wariantach
  • Przeglądaj przejrzyście zaprezentowane dane pobrane bezpośrednio z twojego ERP-a
  • Reaguj na spadki i wzrosty sprzedaży u swoich Klientów
  • Kontroluj cash-flow monitorując stan nieopłaconych transakcji
  • Poznawaj lepiej swoich klientów, analizując ich aktywność w czasie
  • Zarządzaj marketingiem (Aktualności, Promocje, SEO)

Infrastruktura IT i bezpieczeństwo

  • Minimum serwerownia Rated-3 wg ANSI/TIA-942
  • RPO 1H – backup danych wykonywany co godzinę + dobowy w nocy
  • RTO 30 min – odtworzenie bazy danych z kopii zapasowej maks. do 30 min
  • VRO 24H+7D – utrzymujemy 24 najnowsze backupy godzinowe oraz 7 dniowych
  • Obiektowy storage plików oparty o protokół AWS
  • Klaster Enterprise Search

Dedykowane wsparcie

  • Team developerski i IT będzie Ci towarzyszył przez cały proces wdrożeniowy / integracji danych z Twoim ERP
  • Personalizacja wyglądu strony głównej katalogu zgodna z Twoim CI, brandbookiem
  • Wsparcie telefoniczne / mailowe / Jira dedykowanego opiekuna przez pierwsze 3 miesiące

Kompletne wdrożenie i personalizacja:

do 8 tygodni Saly is ON

UMÓW DEMO
EASY
5 000 zł + Miesięczna opłata licencyjna
PRO
30 000 zł + Miesięczna opłata licencyjna

Wdrożenie, integracja i personalizacja

Import kartoteki towarowej z plików XML/CSV
Analiza infrastruktury IT klienta wraz z rekomendacją sposobu wymiany danych
Konfiguracja systemu pod domeną klienta
Pełna integracja z systemem ERP/WMS (synchronizacja danych) Wprowadzasz dane ręcznie: ceny, rabaty, stany magazynowe etc. Wszystkie dane są automatycznie pobierane z Twojego ERP. Pracujesz w jednym ekosystemie sprzedażowym na spójnych danych. Mniej pomyłek w obsłudze Klienta, brak żmudnej pracy administracyjnej. Indywidualne cenniki rabatowane zgodnie z polityką cenową w ERP.
Konsultacja IT 5 h 15 h
Szkolenie online z systemu 2 x 3 h 5 x 3 h
Wsparcie telefoniczne 1 miesiąc przez konsultanta 3 miesiące przez dedykowanego konsultanta
Personalizacja (graficzna) Logotyp, kolor wiodący katalogu Logotyp, kolor wiodący, układ strony głównej katalogu

Funkcjonalności

Pełna informacja o produkcie i jego wariantach (pojedynczy, rodzina)
Tworzenie kart katalogowych produktów i generowanie PDF
Wiele opcji zamówieniowych produktu
Składanie zamówień w imieniu klienta
Wielokoszykowość
Autoryzacja koszyków
Wyszukiwarka pełnotekstowa z real time indexing
Aktualne informacje o klientach
Baza produktów powiązanych (komplementarnych)
Widoczny limit kredytu kupieckiego
Personalizowane rabaty, zniżki ilościowe / na opakowania zbiorcze
Panel analityczny Business Intelligence
Promocja produktu w wyszukiwarce (sugester produktów wysokomarżowych)
Moduł aktualności
Cross-selling, powiązane produkty
Moduł SEO
Zarządzanie informacją produktową
Wielojęzyczność
Wielowalutowość
Role użytkowników systemu
Moduł zarządzania treścią CMS
Zarządzanie magazynami
Zarządzanie dokumentami firmowymi
Statusy zamówień

Infrastruktura i bezpieczeństwo

Minimum Serwerownia Rated-3 wg ANSI/TIA-942
RPO 1H – backup danych wykonywany co godzinę + dobowy w nocy
RTO 30 min – odtworzenie bazy danych z kopii zapasowej maks. do 30 min
VRO 24H+7D – utrzymujemy 24 najnowsze backupy godzinowe oraz 7 dniowych
Obiektowy storage plików oparty o protokół AWS
Klaster Enterprise Search
Bezpośrednie wpięcie do węzła PLIX
Lokalizacja serwerów na terenie Polski
Protokół HTTPS
SSL

SLA, aktualizacje, obsługa utrzymaniowa

Software Level Agreement – gwarancja dostępu do oprogramowania 24/7 i brak obaw o awarie
Przechowywanie danych w najbezpieczniejszej serwerowni w Europie Środkowo-Wschodniej
Utrzymanie infrastruktury, stałe, niezwalniające łącze
Stały dostęp do aktualizacji platformy. Pracujesz na najnowszej wersji – możesz mieć pewność, że oprogramowanie nigdy się nie zestarzeje
Wsparcie i pomoc (asysta techniczna)
EASY UMÓW DEMO PRO UMÓW DEMO
ENTERPRISE

Dla najbardziej wymagających firm. Efektywna sprzedaż B2B oparta o Big Data i Machine Learning. Dedykowany doradca tylko dla Twojej firmy.

Wdrożenie i miesięczna opłata licencyjna

Indywidualna wycena SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Saly - Cennik Enterprise

Czym jest Saly?

Dla Twojego klienta Saly jest katalogiem produktów online oraz systemem zamówieniowym. W czym tkwi różnica? 

  • Katalog produktów jest rodzajem strony internetowej, na której każdy może przeglądać proponowany przez Ciebie asortyment – nie ma jednak wglądu w ceny, stany magazynowe oraz nie ma możliwości zakupu. 
  • System zamówieniowy online umożliwia Twoim zalogowanym klientom składanie zamówień, wyświetlanie can z uwzględnieniem indywidualnych rabatów, podgląd stanów magazynowych, czyli dostęp do wszystkich funkcjonalności zakupowych. 

Dla Ciebie Saly jest panelem zamówieniowym B2B, który umożliwia Ci nie tylko zarządzanie platformą sprzedażową, lecz również dostarcza zaawansowaną analitykę. Pomoże Ci podejmować trafne decyzje biznesowe oparte na danych. 

 

Saly to nowoczesna technologia dedykowana dla sektora B2B.

Jej główne przewagi nad innymi systemami B2B to:

  • wydajny software

Lekkie i zwinne oprogramowanie, bez długu technologicznego i zbędnych modułów nie dedykowanych dla klientów kupujących w modelu B2B;

  • świetny User Experience i nowoczesny design

Prosty, intuicyjny interfejs na każdym poziomie zaawansowania technologicznego, w pełni responsywny (telefony, tablety, laptopy), dostarczający klientom niezapomnianych wrażeń podczas zakupów, a dodatkowo wpływający na ich powracalność;

  • doskonała wizualizacja danych sprzedażowych i Business Intelligence

Panel analityczny z efektywną analizą danych, prognozowaniem sprzedaży, spadków i wzrostów, który umożliwia dokładne planowanie, budżetowanie i raportowanie.

Platforma Saly jest dostarczana w modelu SAAS (oprogramowanie jako usługa w chmurze), dzięki czemu Twoja platforma jest stale rozwijana i aktualizowana na bieżąco. Jako dostawca oprogramowania przejmujemy pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo, wsparcie techniczne, utrzymanie infrastruktury IT oraz rozwój funkcjonalności platformy. Dzięki modelowi SAAS zawsze pracujesz na najnowszej wersji platformy – możesz mieć pewność, że Twoje oprogramowanie nigdy się nie zestarzeje.

Jak zacząć?

Wdrożenie platformy Saly składa się z kilku etapów, obejmujących analizę przedwdrożeniową systemu (infrastruktura IT, Twoje wymagania biznesowe), konfigurację platformy, integrację z systemami zewnętrznymi, testy wdrożeniowe. Będziemy Cię informować na bieżąco o statusie każdego z etapów. Po zakończeniu wdrożenia nadal pozostajemy w kontakcie i wspólnie rozwijamy możliwości Saly, aby odpowiadać na pojawiające się potrzeby rynku i Twoich klientów.

Czas wdrożenia platformy zależy od wybranego planu platformy (Easy, Pro, Enterprise) – ilości i złożoności procesów i funkcji (np. Machine Learning), jakie mają być obsługiwane.

W zależności od Twoich potrzeb biznesowych i indywidualnych wymagań masz do wyboru 3 pakiety: EASY, PRO lub ENTERPRISE. Zapłacisz za wdrożenie platformy (jednorazowy koszt) oraz miesięczną opłatę licencyjną (zależna od ilości aktywnych klientów=NIP).

Szczegółowy cennik systemu znajdziesz tutaj: https://saly.pl/cennik/.

 

Przede wszystkim musisz podjąć decyzję z której wersji chcesz korzystać EASY czy PRO. W wersji PRO integrujemy dane z Twoim ERP, więc będziemy Cię prosić o dostępy. W wersji EASY, dane wprowadzasz ręcznie, więc nie przekazujesz nam dostępów do ERP. 

Zrobimy to za Ciebie. Zaczynasz zarządzać treściami (produkty, newsy, zdjęcia itd.) na skonfigurowanej platformie.

Kwestie techniczne

Tak, w wersjach PRO i ENTERPRISE zapewniamy pełne wsparcie w zakresie migracji danych z innych platform sprzedażowych.

Software Level Agreement (SLA)

Tak, z gwarancją SLA nie musisz obawiać się ewentualnych awarii i braku dostępności usług! Dajemy gwarancję, że twój system będzie dostępny przez 99% czasu.

Wsparcie techniczne

Oczywiście! Korzystaj z naszego dedykowanego wsparcia technicznego.

Tak, Saly jest w pełni responsywny.

Serwery

Twoje dane są bezpieczne. Saly.pl korzysta z najnowocześniejszej i najbezpieczniejszej serwerowni w Europie Środkowo-Wschodniej (zlokalizowanej w Poznaniu) z certyfikatem Rated 4 wg ANSI/TIA-942 potwierdzającym najwyższy standard bezpieczeństwa we wszystkich czterech obszarach: architektury, mechaniki, zasilania i telekomunikacji.

Back-up

Nie musisz się martwić o kopie zapasowe. Wszystkim zajmuje się nasz dział DevOps. Tworzymy dla Ciebie redundantny back-up danych co 4h.

Tak, potrzebujemy tylko przekierowania subdomeny na nasze serwery.

Funkcjonalności

Nie. Platforma Saly wyróżnia się intuicyjnym interfejsem i doskonałym UX-em, więc nie potrzebujesz żadnej wiedzy technicznej, aby efektywnie administrować nią w ramach codziennych działań e-biznesowych.

Tak, w Saly można tworzyć grupy użytkowników i nadawać im różne uprawnienia do działania w ramach platformy.

Masz możliwość wyboru takich ról:

  • Administrator – posiada pełny zakres uprawnień;
  • Marketingowiec – zarządza modułem promocji i jest odpowiedzialny za mierzenie i zwiększanie konwersji;
  • Handlowiec – dba o estetykę oraz poprawność treści (opisy produktów, specyfikacje) w katalogu produktów i na blogu;
  • Zarządzanie produktami – osoba ta dba o to, aby ilości produktów się zgadzały, komunikuje się z dostawcami i klientami;
  • Niestandardowa rola – możesz wybrać uprawnienia dla pracownika.

Saly to nowoczesne oprogramowanie zbudowane stricte pod wymagania rynku B2B i posiada wszystkie niezbędne funkcje, które pozwalają firmom efektywnie obsługiwać swoich klientów zdalnie. Poza podstawowymi funkcjami, w wersji ENTERPRISE oferujemy możliwość uzupełnienia platformy o dedykowane rozwiązania zgodnie z Twoimi wymaganiami.