Nie ograniczamy Twojego biznesu pod względem: ilości produktów i ich wariantów, aktywnych klientów, zamówień oraz możliwości wymiany danych

EASY

Dla firm, które zaczynają transformację cyfrową, potrzebują prostego i wydajnego narzędzia do sprzedaży B2B online.

System zamówieniowy e-commerce B2B

Od

1 500zł miesięcznie

 
  • Sprzedawaj swoje produkty online 24/7h na telefonach czy tabletach (RWD)
  • Udostępnij swoim klientom dedykowany panel zamówieniowy i nadaj indywidualne warunki handlowe
  • Ułatw Twoim klientom wyszukiwanie i zamawianie dzięki prostemu interface i sprawnej wyszukiwarce

 

Dynamiczny start:

do 2 tygodni Saly is ON

UMÓW DEMO

Nasz popularny plan
PRO

Dla aktywnie rozwijających się firm z uporządkowanymi procesami biznesowymi i rozbudowanym działem handlowym.

Platforma e-commerce B2B z analityką Business Intelligence i automatyzacją zarządzania sprzedaży

 

Od

3 500zł miesięcznie

 
  • Zwiększ efektywność poprzez automatyzację procesów sprzedażowych i obsługi Klienta
  • Wyjdź na nowe rynki i poszerz działalność firmy w wielu językach
  • Podejmuj trafne decyzje oparte na danych dzięki narzędziom do analizy i predykcji sprzedaży
  • Miej całą sprzedaż jak na dłoni – doskonała wizualizacja złożonych danych dzięki przejrzystym dashoboardom
  • Efektywnie zarządzaj pracą działu sprzedaży dzięki indywidualnym kontom opiekunów handlowych
  • Spersonalizuj widok w panelu klienta, wyświetlaj najbardziej aktualne stany magazynowe, cenniki, informacje o dostępności, limity kredytu kupieckiego
  • Wykorzystaj moc wyszukiwarki real-time indexing i zawsze prezentuj właściwy produkt
 

Kompletne wdrożenie i personalizacja:

do 8 tygodni Saly is ON

UMÓW DEMO

Szczegółowe porównanie wersji platformy B2B

Zobacz dokładne różnice między wersjami Saly

EASY

Od 1 500zł miesięcznie

PRO

Od 3 500zł miesięcznie

Usługi wdrożeniowe

  • Szkolenie online z systemu 2x3h
  • Konfiguracja systemu pod domeną klienta
  • Podstawowa personalizacja – logotyp, kolor wiodący

Usługi wdrożeniowe

  • Szkolenie online z systemu 2x3h
  • Konfiguracja systemu pod domeną klienta
  • Podstawowa personalizacja – logotyp, kolor wiodący

Support Standard

  • JIRA, E-mail

Support Standard

  • JIRA, E-mail

Dostępne moduły

  • Cennik Detaliczny i Kliencki (oparty na indywidualnych rabatach)
  • Wyszukiwarka Enterprise Search
  • Cyfrowy katalog produktów
  • Stany magazynowe
  • Zamówienia
  • Klienci
  • Rozrachunki
  • Koszyki
  • Dokumenty sprzedaży
  • Limit kupiecki
  • Aktualności
  • Promocje
  • Użytkownicy
  • Obsługa wielu języków
  • Pełna kompatybilność z systemami reklamowymi i analitycznymi Facebook i Google

Dostępne moduły

  • Cennik Detaliczny i Kliencki (oparty na indywidualnych rabatach)
  • Wyszukiwarka Enterprise Search
  • Cyfrowy katalog produktów
  • Stany magazynowe
  • Zamówienia
  • Klienci
  • Rozrachunki
  • Koszyki
  • Dokumenty sprzedaży
  • Limit kupiecki
  • Aktualności
  • Promocje
  • Użytkownicy
  • Obsługa wielu języków
  • Pełna kompatybilność z systemami reklamowymi i analitycznymi Facebook i Google
  • Handlowcy
  • Grupy klientów
  • Business Intelligence
  • Wirtualne opakowania zbiorcze
  • Możliwość połączenia ERP/WMS

Infrastruktura

  • Minimum Serwerownia Rated-3 wg ANSI/TIA-942
  • RPO 1H – Backup danych wykonywany co godzinę + dobowy w nocy
  • RTO 30 min – Odtworzenie bazy danych z kopii zapasowej maksymalnie do 30 min
  • VRO 24H+7D Utrzymujemy 24 najnowsze backupy godzinowe oraz 7 dniowych
  • Obiektowy storage plików oparty o protokół AWS
  • Klaster Enterprise Search
  • Bezpośrednie wpięcie do węzła PLIX
  • Lokalizacja serwerów na terenie Polski

Infrastruktura

  • Minimum Serwerownia Rated-3 wg ANSI/TIA-942
  • RPO 1H – Backup danych wykonywany co godzinę + dobowy w nocy
  • RTO 30 min – Odtworzenie bazy danych z kopii zapasowej maksymalnie do 30 min
  • VRO 24H+7D Utrzymujemy 24 najnowsze backupy godzinowe oraz 7 dniowych
  • Obiektowy storage plików oparty o protokół AWS
  • Klaster Enterprise Search
  • Bezpośrednie wpięcie do węzła PLIX
  • Lokalizacja serwerów na terenie Polski

SLA

  • Gwarantowana dostępność przez 99.9% czasu

SLA

  • Gwarantowana dostępność przez 99.9% czasu

Aktualizacje

  • Gwarancja najnowszej wersji systemu oraz dostęp do wszystkich nowych funkcjonalności

Aktualizacje

  • Gwarancja najnowszej wersji systemu oraz dostęp do wszystkich nowych funkcjonalności

Jednorazowy koszt wdrożenia

5 000 zł netto

Jednorazowy koszt wdrożenia

5 000 zł netto

Miesięczna opłata za dostępne moduły

od 1 500 zł netto

Miesięczna opłata za dostępne moduły

od 3 500 zł netto


ENTERPRISE

Dla najbardziej wymagających firm.

Jeżeli potrzebujesz customowych funkcjonalności i modułów lub masz indywidualną specyfikację – daj nam znać, bardzo chętnie je dla Ciebie zaprojektujemy i wdrożymy.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Saly - Cennik Enterprise

Zobacz jak się z nami pracuje

Przeczytaj recenzję na najbardziej zaufanym portalu o software house'ach

Czym jest Saly?

Dla Twojego klienta Saly jest katalogiem produktów online oraz systemem zamówieniowym. W czym tkwi różnica? 

 

  • Katalog produktów jest rodzajem strony internetowej, na której każdy może przeglądać proponowany przez Ciebie asortyment – nie ma jednak wglądu w ceny, stany magazynowe oraz nie ma możliwości zakupu. 

 

  • System zamówieniowy online umożliwia Twoim zalogowanym klientom składanie zamówień, wyświetlanie can z uwzględnieniem indywidualnych rabatów, podgląd stanów magazynowych, czyli dostęp do wszystkich funkcjonalności zakupowych. 

Dla Ciebie Saly jest panelem zamówieniowym B2B, który umożliwia Ci nie tylko zarządzanie platformą sprzedażową, lecz również dostarcza zaawansowaną analitykę. Pomoże Ci podejmować trafne decyzje biznesowe oparte na danych. 

 

Saly to nowoczesna technologia dedykowana dla sektora B2B.

 

Jej główne przewagi nad innymi systemami B2B to:

 

  • Wydajny software

Lekkie i zwinne oprogramowanie, bez długu technologicznego i zbędnych modułów nie dedykowanych dla klientów kupujących w modelu B2B;

 

  • Świetny User Experience i nowoczesny design

Prosty, intuicyjny interfejs na każdym poziomie zaawansowania technologicznego, w pełni responsywny (telefony, tablety, laptopy), dostarczający klientom niezapomnianych wrażeń podczas zakupów, a dodatkowo wpływający na ich powracalność;

 

  • Doskonała wizualizacja danych sprzedażowych i Business Intelligence

Panel analityczny z efektywną analizą danych, prognozowaniem sprzedaży, spadków i wzrostów, który umożliwia dokładne planowanie, budżetowanie i raportowanie.

Platforma B2B Saly jest dostarczana w modelu SAAS (oprogramowanie jako usługa w chmurze), dzięki czemu Twoja platforma jest stale rozwijana i aktualizowana na bieżąco. Jako dostawca oprogramowania przejmujemy pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo, wsparcie techniczne, utrzymanie infrastruktury IT oraz rozwój funkcjonalności platformy.

 

Dzięki modelowi SAAS zawsze pracujesz na najnowszej wersji platformy – możesz mieć pewność, że Twoje oprogramowanie nigdy się nie zestarzeje.

Jak zacząć?

Wdrożenie platformy Saly składa się z kilku etapów, obejmujących analizę przedwdrożeniową systemu (infrastruktura IT, Twoje wymagania biznesowe), konfigurację platformy, integrację z systemami zewnętrznymi, testy wdrożeniowe. Będziemy Cię informować na bieżąco o statusie każdego z etapów. Po zakończeniu wdrożenia nadal pozostajemy w kontakcie i wspólnie rozwijamy możliwości Saly, aby odpowiadać na pojawiające się potrzeby rynku i Twoich klientów.

 

Czas wdrożenia platformy zależy od wybranego planu platformy (EASY, PRO, ENTERPRISE) – ilości i złożoności procesów (np. integracja z systemem ERP) i funkcji (np. wirtualne opakowania zbiorcze), jakie mają być obsługiwane.

W zależności od Twoich potrzeb biznesowych i indywidualnych wymagań masz do wyboru 3 pakiety: EASY, PRO lub ENTERPRISE. Zapłacisz za wdrożenie platformy (jednorazowy koszt) oraz miesięczną opłatę za dostępne moduły.

 

Szczegółowy cennik systemu znajdziesz tutaj: https://saly.pl/cennik/.

 

Przede wszystkim musisz podjąć decyzję, z której wersji platformy chcesz korzystać: EASY czy PRO.

 

W wersji PRO integrujemy dane z Twoim ERP, więc będziemy Cię prosić o dostępy. Ponadto masz więcej możliwości obsługi procesów sprzedażowych B2B, a mianowicie dodatkowe moduły, takie jak: handlowcy, grupy klientów, business intelligence, wirtualne opakowania zbiorcze.

 

W wersji EASY, dane wprowadzasz ręcznie, więc nie przekazujesz nam dostępów do ERP. Korzystasz ze wszystkich standardowych modułów.

 

Szczegółowe porównanie wersji platformy B2B możesz zobaczyć tutaj: https://saly.pl/cennik/.

 

Zrobimy to za Ciebie. Zaczynasz zarządzać treściami (produkty, newsy, zdjęcia itd.) na skonfigurowanej platformie.

Kwestie techniczne

Tak, w wersjach PRO i ENTERPRISE zapewniamy pełne wsparcie w zakresie migracji danych z innych platform sprzedażowych.

Software Level Agreement (SLA)

Tak, z gwarancją SLA nie musisz obawiać się ewentualnych awarii i braku dostępności usług! Dajemy gwarancję, że twój system będzie dostępny przez 99% czasu.

 

Wsparcie techniczne

Oczywiście! Korzystaj z naszego dedykowanego wsparcia technicznego.

Tak, Saly jest w pełni responsywny.

Serwery

Twoje dane są bezpieczne. Saly.pl korzysta z najnowocześniejszej i najbezpieczniejszej serwerowni w Europie Środkowo-Wschodniej (zlokalizowanej w Poznaniu) z certyfikatem Rated 4 wg ANSI/TIA-942 potwierdzającym najwyższy standard bezpieczeństwa we wszystkich czterech obszarach: architektury, mechaniki, zasilania i telekomunikacji.

 

Back-up

Nie musisz się martwić o kopie zapasowe. Wszystkim zajmuje się nasz dział DevOps. Tworzymy dla Ciebie redundantny back-up danych co 4h.

Tak, potrzebujemy tylko przekierowania subdomeny na nasze serwery.

Funkcjonalności

Nie. Platforma Saly wyróżnia się intuicyjnym interfejsem i doskonałym UX-em, więc nie potrzebujesz żadnej wiedzy technicznej, aby efektywnie administrować nią w ramach codziennych działań e-biznesowych.

Tak, w Saly można tworzyć grupy użytkowników i nadawać im różne uprawnienia do działania w ramach platformy.

 

Masz możliwość wyboru takich ról:

 

  • Administrator – posiada pełny zakres uprawnień;
  • Handlowiec – zarządza danymi o klientach (dane podstawowe, limit kupiecki, cennik) oraz zamówieniami tych klientów (edycja zamówienia, zmiana statusu). Może też składać zamówienia w imieniu klienta.
  • Marketingowiec / SEO – dba o estetykę i poprawność treści (kategorie produktów, opisy, specyfikacje, media) w katalogu online oraz w zakładce aktualności. Zarządza modułem promocji.
  • Niestandardowa rola – administrator może wybrać uprawnienia dla pracownika lub zmienić te domyślne.

Saly to nowoczesne oprogramowanie zbudowane stricte pod wymagania rynku B2B i posiada wszystkie niezbędne funkcje, które pozwalają firmom efektywnie obsługiwać swoich klientów zdalnie. Poza podstawowymi funkcjami, w wersji ENTERPRISE oferujemy możliwość uzupełnienia platformy o dedykowane rozwiązania zgodnie z Twoimi wymaganiami.