Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Wsparcie hypercare po wdrożeniu oprogramowania B2B w Twojej firmie – co warto wiedzieć

Wsparcie hypercare po wdrożeniu oprogramowania B2B w Twojej firmie – co warto wiedzieć

Inwestycja w oprogramowanie wspierające sprzedaż B2B obejmuje nie tylko proces wdrożeniowy, ale także dedykowane wsparcie zespołu specjalistów IT po uruchomieniu systemu w firmie.

prezentacja rodziny produktów w Saly - zarządzanie wariantami produktów

Zarządzanie wieloma wariantami produktów w e-commerce B2B – jak to wygląda w praktyce?

Zarządzanie wariantami produktów to uporządkowanie katalogu w ten sposób, by Twoim pracownikom łatwiej było sprzedawać, a Twoim klientom – chętniej kupować. Dowiedz się, jak wprowadzić tę funkcjonalność w swojej firmie! Aktualizacja: 05.07.2022. Dlaczego zarządzanie wariantami produktów jest tak ważne? Ponad połowa asortymentu produktów, którą dysponują producenci, posiada różne warianty. Na dużą liczbę produktów oferowanych w...

Czym jest marketplace? To pośrednik. Miejsce, w którym wielu różnych sprzedawców oferuje swoje produkty. Jak marketplace ma się do platform B2B? I czy jest to rozwiązanie odpowiednie dla Twojego biznesu?

Czy marketplace B2B rozwiązuje problemy związane z obsługą klientów biznesowych?

Generalnie, e-commerce B2B można podzielić na dwa odrębne modele: direct i marketplace. W modelu direct firma posiada własną platformę B2B, za pośrednictwem której sprzedaje swój asortyment w ilościach hurtowych swoim klientom B2B. Natomiast model marketplace polega na prezentowaniu i sprzedaży produktów równolegle z innymi dostawcami – jak wskazuje nazwa, takie targowisko w wersji online.

Czy te problemy w zarządzaniu informacją produktową dotyczą też Twojej firmy?

Wdrażanie procedur właściwego zarządzania informacją produktową (PIM) przeżywa boom w branży B2B. Coraz większy nacisk na poprawę Customer Experience to jeden z głównych czynników związanych z rozwojem technologii w sektorze handlu elektronicznego. Aktualizacja: 25.07.2022. Pisaliśmy już o rodzajach danych produktowych, które powinny być uwzględnione w katalogu produktów B2B oraz o ich pozytywnym wpływie na sprzedaż....

Narzędzie klasy PIM – dlaczego jest niezbędne dla skutecznej sprzedaży B2B

W dzisiejszych czasach, gdy sprzedaż B2B, podobnie jak B2C, opiera się na budowaniu dobrego Customer Experience, niezbędnym krokiem jest optymalizacja informacji o produkcie w celu zapewnienia potencjalnym klientom takich doświadczeń produktowych, które doprowadzą do wyboru Twojej firmy spośród konkurencji.

Obsługa klienta B2B za pomocą zautomatyzowanych narzędzi

SalesTech – co to jest i jak wspiera dział sprzedaży

SalesTech (technologie sprzedażowe) obejmuje wszystkie narzędzia i systemy technologiczne wykorzystywane przez dział handlowy w celu ułatwienia i zwiększenia efektywności procesu sprzedaży. Pozwala to handlowcom wykorzystywać swój czas i wiedzę o klientach w sposób jak najbardziej efektywny i skuteczny

Marketing w e-commerce B2B : możliwości wspierające sprzedaż i angażujące klientów B2B

Marketing cyfrowy wspiera przedsiębiorstwa na całym świecie. Hurtownicy, dystrybutorzy i producenci mogą również czerpać korzyści z możliwości marketingowych w platformach B2B, aby maksymalizować zaangażowanie klientów, podnosić wskaźniki konwersji, a tym samym zwiększać wartość zamówień.

Platformy B2B: 2 typy firm, które zyskują najwięcej

Platformy B2B stają się normą wśród producentów, dystrybutorów i hurtowników. W miarę wzrostu sprzedaży B2B online, staje się jasne, że można wyróżnić kilka typów przedsiębiorstw, które mogą czerpać, większe niż wszyscy, korzyści z automatyzacji procesów obsługi klientów biznesowych i sprzedaży. Digitalizacja dla nich jest absolutnym must-have.

Produkty B2B – jak skutecznie zaprezentować je na platformie zamówieniowej i sprzedać?

Konsumenci, we wszystkich branżach, korzystają z materiałów online przy podejmowaniu decyzji o zakupie, B2B nie jest tu wyjątkiem. Według badań dotyczących zachowań kupujących B2B, na pytanie, dlaczego kupujący wybrali tego dostawcę zamiast innych, 75% nabywców odpowiedziało, że dane (treści, materiały graficzne) prezentowane na jego stronie www miały istotny wpływ na ich decyzje zakupowe.

Wdrożenie platformy B2B: o czym warto pamiętać i jakich błędów unikać

Niezależnie od tego, czy działasz w sektorze MŚP, czy jesteś dyrektorem handlowym w dużej firmie z rozbudowaną siecią sprzedaży, każde wdrożenie platformy B2B opiera się na pewnych zasadach. Jakich? Aktualizacja: 26.07.2022. Zautomatyzowana obsługa klientów biznesowych coraz bardziej staje się nie tyle sposobem na rozwój firmy, co koniecznością samą w sobie. Coraz więcej klientów B2B właśnie...