Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

B2B ecommerce: poznaj trendy na 2022 rok i zaplanuj właściwe działania

Stało się już dobrą tradycją, że na koniec roku piszemy o tym, co czeka branżę sprzedażową B2B w najbliższych 4 kwartałach. Poznaj trendy w B2B ecommerce w 2022 roku! Jeśli chodzi o B2B ecommerce, aktualnie firmy są na różnych etapach transformacji. Duże firmy, z rozbudowanymi działami sprzedaży i dostępem do szerszych zasobów, mogą być na

Sprzedaż B2B z perspektywy handlowca – jak radzi sobie na co dzień?

Przedstawiciel handlowy B2B to profesjonalista, który nawiązuje i buduje relacje z osobami decyzyjnymi w celu sprzedaży produktów. Tak jest w teorii. Jak jednak w praktyce wygląda sprzedaż B2B i praca przedstawiciela handlowego przed transformacją cyfrową? Sprzedaż B2B to model sprzedaży, w którym firma oferuje swoje produkty lub usługi innej firmie. Sprzedaż B2B zazwyczaj wiąże się

Program lojalnościowy w e-commerce B2B Saly
Program lojalnościowy w e-commerce B2B – pomaga zmotywować klientów do zakupów online

Jak zachęcić stałych klientów, przyzwyczajonych do zamawiania w tradycyjny sposób, do przejścia na platformę B2B? To jedno z najczęstszych wyzwań naszych potencjalnych klientów. A na każde wyzwanie proponujemy realne rozwiązanie.Do zestawu funkcji Saly wprowadziliśmy program lojalnościowy, czyli system nagród dla Twoich klientów.Czym jest program lojalnościowy w e-commerce B2B?Czy wiesz, że pozyskanie nowych klientów kosztuje 5

Jak millenialsi napędzają zmiany w handlu B2B?

W ostatnich latach wiele mówiono o tym, że to właśnie millenialsi inicjują transformację w sprzedaży B2B. Przyzwyczajeni do rozwiązań technologicznych, z którymi byli zaznajomieni przez większość swojego życia, klienci B2B z pokolenia Y oczekują doskonałych doświadczeń cyfrowych i możliwości samoobsługi.Pokolenie Y jest już dorosłe i oczekuje się, że do 2025 roku będzie stanowiło trzy czwarte

Jak obliczyć marżę? Twoi klienci B2B nie muszą już googlować

#newfeature Wyposażyliśmy Saly w przydatne narzędzie dla Twoich klientów B2B – kalkulator marżowo-narzutowy. Od teraz nie muszą szukać w Google wzoru na obliczenie marży i narzutu dla każdego produktu, który zamierzają u Ciebie kupić, aby z powodzeniem sprzedać go swoim klientom. Jak obliczyć marżę produktu? Jak to było kiedyś + trochę teorii  Twój klient wchodzi

Must-have funkcjonalności e-commerce B2B w 2021 i kolejnych latach

Co łączy różne odnoszące sukcesy firmy produkcyjne lub handlowe B2B? Rozumieją swoją przewagę konkurencyjną i umiejętnie wykorzystują narzędzia cyfrowe, które pomagają im ją utrzymać. Jeśli Twoja strategia sprzedaży B2B online nie wyróżnia Twojej firmy na tle konkurencji i nie odpowiada na potrzeby klientów, możesz ich łatwo stracić (na przykład na rzecz Amazon lub Allegro Biznes).

Rozwój e-commerce w Polsce – złota era zakupów online

162 mld zł – szacuje się, że właśnie tyle będzie wart rynek e-commerce w Polsce w 2026r. Aż 85% polaków deklaruje, że po pandemii COVID - 19 utrzyma zakupy online przynajmniej na tym samym poziomie co obecnie. Pośród najczęściej wybieranych produktów, znajdą się artykuły spożywcze oraz te z kategorii zdrowie i uroda. Tendencja wzrostowa e-handlu

Rośnie zapotrzebowanie na oprogramowanie klasy enterprise w chmurze

Przez lata, oprogramowanie klasy enterprise zyskało nieco negatywnych skojarzeń. Mianowicie, zdobyło reputację powolnych, trudnych w obsłudze i przestarzałych systemów. Zwłaszcza jeśli porównamy je do sklepów e-commerce czy aplikacji dedykowanych dla rynku B2C. Sytuacja się jednak zmieniła. Dziś pracownicy wielkich przedsiębiorstw i klienci B2B oczekują, że ich oprogramowanie będzie tak samo dobre jak to B2C. Nie

Jak przekonać pracowników do przyjęcia nowego oprogramowania?

Po miesiącach poszukiwań i przeglądania wersji demo narzędzi biznesowych, w końcu znalazłeś odpowiednie oprogramowanie dla swojej firmy. I nawet zarząd je zaakceptował. Niestety, to jeszcze nie koniec pracy.Wdrożenie każdego nowego oprogramowania wiąże się ze zmianą sposobu funkcjonowania poszczególnych działów, a nawet całej firmy, co może naprawdę mocno zestresować pracowników.Dlaczego? Ludzie mają tendencję do opierania się

Atrybuty produktu w służbie doskonałego product experience

Po wejściu do sklepu online konsumenci chcą wiedzieć, czym produkt A różni się od produktu B i co otrzymają za swoje pieniądze. Dostarczając szczegółowych, wiarygodnych informacji, atrybuty produktów wspierają sprzedaż i zaspokajają potrzeby użytkowników. Atrybuty produktu nie są w ogóle prezentowane lub są niespójne we wszystkich kluczowych kanałach? W tym przypadku, w dzisiejszych czasach zapewnienie