Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Jak wygląda Zarządzanie Statusami Zamówień
Zarządzanie Statusami Zamówień – sposób na transparentność firmy

Co daje Zarządzanie Statusami Zamówień? Przede wszystkim dzięki nim Twoja marka posiada większą transparentność. Co z kolei zyskasz na transparentności firmy? Zadowolenie klienta, lojalność konsumenta, a także – skuteczną sprzedaż. Klient zadowolony to bezpośrednie przełożenie na zyski firmy. Na każdy 1 procent rocznego wzrostu satysfakcji klienta przypada wzrost rentowności firmy o 11,5%. Zatem narzędzia dbające

klient odbiera zamówienie na czas dzięki statusom zamówień
Statusy zamówień – e-handel B2B potrzebuje ich bardziej niż myślisz

Podstawową zaletą korzystania ze Statusów Zamówień jest zachowanie transparentności firmy. Dzięki bieżącemu informowaniu klienta, co się dzieje z jego zamówieniem, konsument posiada poczucie kontroli nad swoim produktem. Dlatego też w B2B posiadanie Statusów Zamówień staje się koniecznością.Dlaczego Statusy Zamówień są tak ważne w B2B ecommerce? Przede wszystkim ze względu na wartość samego zamówienia, które w

Jaki zespół najskuteczniej pracuje w B2B ecommerce
Struktura organizacyjna firmy – co wpływa na skuteczność w B2B ecommerce?

W zależności od tego, na którym z etapów wejścia w rynek B2B ecommerce znajduje się Twoja firma, inaczej wygląda jej struktura organizacyjna. A w zależności od struktury dopasowujesz różne strategie biznesowe – które decydują o Twoim sukcesie w branży.Jak powinna wyglądać idealna struktura organizacyjna firmy? Na to pytanie postanowiła odpowiedzieć Izba Gospodarki Elektronicznej. W swoim

Stagnacja wakacyjna na rynku e-commerce B2B: co zrobić, by nie była stratą dla Twojego biznesu?
Stagnacja wakacyjna na rynku e-commerce B2B: co zrobić, by nie była stratą dla Twojego biznesu?

W wielu branżach okres letni  to czas stagnacji rynkowej i przedłużonych procesów decyzyjnych. Dzieje się tak przez liczne urlopy i wyjazdy przedsiębiorców. W efekcie wiele z inwestycji czy zakupów mogą zaistnieć dopiero we wrześniu. Co zatem powinno się zadziać w Twojej firmie, aby jak najlepiej wykorzystać czas letni? Stagnacja wakacyjna w e-commerce B2B rzeczywiście może wiązać

Jak zwiększyć sprzedaż hurtową online?
Jak zwiększyć sprzedaż hurtową w Twoim sklepie internetowym?

Zasada niedostępności, język korzyści, zasada kontrastu - te techniki są jak najbardziej skuteczne i powszechnie stosowane przez wielu sprzedawców i marketingowców. Firmy jednak często zapominają, że jest więcej niż jedna droga do zwiększenia wartości zakupów hurtowych online. Poniższy wykaz to kilka z rzadziej wydeptywanych ścieżek stosowanych w B2B ecommerce gwarantujących zyskowność. Jak zwiększyć sprzedaż hurtową

Koszty e-commerce B2B - gdzie ich szukać w firmie i jak je zmniejszyć?
Koszty e-commerce B2B – gdzie ich szukać w firmie i jak je zmniejszyć?

Dlaczego właściwie warto poznać swoje koszty e-commerce B2B? W dobie kryzysu cała strategia organizacji polega na optymalizacji kosztów. Dowiedz się, jak to zrobić!   Niezależnie od tego, jak duże lub małe koszty generuje Twoja firma e-commerce B2B, zawsze można je zmniejszyć. Zanim jednak ułożysz strategię organizacji i w efekcie zapanujesz nad kosztami, pierwszym krokiem jest poznanie

Nowe szybkie koszyki, czyli uproszczona ścieżka klienta
Nowe szybkie koszyki, czyli uproszczona ścieżka klienta

Nowe szybkie koszyki to funkcjonalność, którą właśnie wprowadziliśmy na naszą platformę! Jej głównym celem jest przyspieszenie finalizacji zakupu hurtowego w Twoim B2B ecommerce. Funkcjonalność “Nowe szybkie koszyki”, którą właśnie zaimplementowaliśmy na platformie Saly, to przede wszystkim skrócenie procesu zakupowego klienta. Dzięki niej sprzedaż hurtowa jest łatwiejsza i przynosi większe zyski Twojej firmie! Dodaliśmy kilka nowych

Dlaczego w ogóle organizacja firmy podczas kryzysu to najprostsza droga do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej? Cóż, na to pytanie można odpowiedzieć, zadając kolejne: co łączy Google, Pocztę Polską i Unilever? Biznesowy Święty Graal, czyli posiadanie monopolu na wybranych rynkach
Dobra organizacja firmy przewagą konkurencyjną podczas kryzysu

Organizacja firmy podczas kryzysu przede wszystkim oznacza zmiany w dotychczasowym systemie pracy. I to dzięki zmianom można nie tylko optymalizować koszty prowadzenia biznesu, ale też zwiększać zyski, a być może nawet zdobyć monopol na rynku. Dlaczego w ogóle organizacja firmy podczas kryzysu to najprostsza droga do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej? Cóż, na to pytanie można odpowiedzieć,

Czy można zredukować koszty w sektorze B2B do absolutnego minimum? Oczywiście, że jest to możliwe! W samym dziale sprzedaży można wprowadzić kilka oszczędności. Co więcej, redukcja kosztów nie musi wcale oznaczać spadku jakości obsługi klientów!
Jak zredukować koszty w obszarze sprzedaży B2B?

Czy można zredukować koszty w sprzedaży B2B do absolutnego minimum? Oczywiście, że jest to możliwe! W samym dziale sprzedaży można wprowadzić kilka oszczędności. Co więcej, redukcja kosztów nie musi wcale oznaczać spadku jakości obsługi klientów!Nawet jeśli obecnie branża e-commerce przechodzi swój złoty wiek, nie można ignorować rosnących kosztów stałych, które wraz z nadejściem 2022 roku

Jakie kompetencje pracownicze e-commerce B2B są kluczowe, by zwiększyć efektywność zespołu? Jakie role powinny być zdefiniowane w każdej organizacji zajmującej się sprzedażą online?
Jakie kompetencje e-commerce B2B są niezbędne, by biznes odniósł sukces?

Jakie kompetencje pracownicze e-commerce B2B są kluczowe, by zwiększyć efektywność zespołu? Jakie role powinny być zdefiniowane w każdej organizacji zajmującej się sprzedażą online?W 2021 roku polski rynek e-commerce oszacowano na 100 mld zł! E-handel rozwija się w imponującym tempie. Nic zatem dziwnego, że największe zapotrzebowanie na pracowników znajduje się w dwóch kluczowych dla e-commerce B2B