Platforma B2B nie taka straszna – Czy posiadanie własnej platformy B2B musi być drogie? Posiadanie własnej platformy B2B może być kluczowe dla rozwoju i sukcesu twojego biznesu. Jednak wiele małych i średnich przedsiębiorstw może wahać się przed tym krokiem, ponieważ uważają, że jest to zbyt drogie. Czy jednak posiadanie własnej platformy B2B musi faktycznie być...
5 wyzwań transcommerce B2B. Czy jesteś gotowy na e-Eksport? Coraz więcej polskich przedsiębiorców decyduje się na ekspansję na zagraniczne rynki. W styczniu br. nasz krajowy eksport osiągnął poziom 131,1 mld PLN (+12% rdr.). Ogromny potencjał, jakim jest sprzedaż zagraniczna, wiąże się jednak z dużym ryzykiem. Czy jesteś gotowy na e-Eksport? W jaki sposób się przygotować,...
Katalog PunchOut: sposób na współpracę z dużymi przedsiębiorstwami Punchout to ważne i coraz częściej wykorzystywane narzędzie do automatyzacji zakupów w sektorze B2B. Warto wiedzieć jak działa oraz jakie ma zalety. Przygotowaliśmy odpowiedzi na kilka najczęściej pojawiających się na jego temat pytań. Co to jest katalog PunchOut? Katalog PunchOut to narzędzie elektroniczne wykorzystywane przez firmy do...
Jak zwiększyć ilość i wartość zamówień w e-sklepie b2b? 4 kluczowe funkcje ecommerce B2B. Obecne trudne realia rynkowe stały się paradoksalnie jednym z głównych motorów napędowych cyfryzacji. Dane te potwierdza raport Digi Index 2022, zgodnie z którym inwestycje w dalszy rozwój oprogramowania deklaruje 70 proc. badanych firm. Zwiększenie wydatków na ten cel w 2023 planuje...
Prowadzenie e-commerce za granicą to szansa na rozwój Twojej firmy. Jak wprowadzić sprzedaż B2B na nowy rynek? Poznaj 5 wskazówek, które mogą pomóc Ci przygotować się do e-ekspansji! Za główne zalety prowadzenia e-commerce B2B za granicą można podać: możliwość konkurowania cenami z lokalnymi dostawcami, zwiększona sieć potencjalnych klientów oraz rozłożenie ryzyka działalności na kilka krajów....
Co daje Zarządzanie Statusami Zamówień? Przede wszystkim dzięki nim Twoja marka posiada większą transparentność. Co z kolei zyskasz na transparentności firmy? Zadowolenie klienta, lojalność konsumenta, a także – skuteczną sprzedaż. Klient zadowolony to bezpośrednie przełożenie na zyski firmy. Na każdy 1 procent rocznego wzrostu satysfakcji klienta przypada wzrost rentowności firmy o 11,5%. Zatem narzędzia dbające...
Podstawową zaletą korzystania ze Statusów Zamówień jest zachowanie transparentności firmy. Dzięki bieżącemu informowaniu klienta, co się dzieje z jego zamówieniem, konsument posiada poczucie kontroli nad swoim produktem. Dlatego też w B2B posiadanie Statusów Zamówień staje się koniecznością. Dlaczego Statusy Zamówień są tak ważne w B2B ecommerce? Przede wszystkim ze względu na wartość samego zamówienia, które...
W zależności od tego, na którym z etapów wejścia w rynek B2B ecommerce znajduje się Twoja firma, inaczej wygląda jej struktura organizacyjna. A w zależności od struktury dopasowujesz różne strategie biznesowe – które decydują o Twoim sukcesie w branży. Jak powinna wyglądać idealna struktura organizacyjna firmy? Na to pytanie postanowiła odpowiedzieć Izba Gospodarki Elektronicznej. W...
W wielu branżach okres letni to czas stagnacji rynkowej i przedłużonych procesów decyzyjnych. Dzieje się tak przez liczne urlopy i wyjazdy przedsiębiorców. W efekcie wiele z inwestycji czy zakupów mogą zaistnieć dopiero we wrześniu. Co zatem powinno się zadziać w Twojej firmie, aby jak najlepiej wykorzystać czas letni? Stagnacja wakacyjna w e-commerce B2B rzeczywiście może...
Jak zwiększyć sprzedaż hurtową w Twoim sklepie internetowym? Poznaj TOP funkcjonalności, dzięki którym Twój klient kupi więcej!
Najnowsze komentarze