Rozwój e-commerce w Polsce – złota era zakupów online

162 mld zł – szacuje się, że właśnie tyle będzie wart rynek e-commerce w Polsce w 2026r. Aż 85% polaków deklaruje, że po pandemii COVID - 19 utrzyma zakupy online przynajmniej na tym samym poziomie co obecnie. Pośród najczęściej wybieranych produktów, znajdą się artykuły spożywcze oraz te z kategorii zdrowie i uroda.Tendencja wzrostowa e-handlu utrzymuje

Rośnie zapotrzebowanie na oprogramowanie klasy enterprise w chmurze

Przez lata, oprogramowanie klasy enterprise zyskało nieco negatywnych skojarzeń. Mianowicie, zdobyło reputację powolnych, trudnych w obsłudze i przestarzałych systemów. Zwłaszcza jeśli porównamy je do sklepów e-commerce czy aplikacji dedykowanych dla rynku B2C. Sytuacja się jednak zmieniła. Dziś pracownicy wielkich przedsiębiorstw i klienci B2B oczekują, że ich oprogramowanie będzie tak samo dobre jak to B2C. Nie

Jak przekonać pracowników do przyjęcia nowego oprogramowania?

Po miesiącach poszukiwań i przeglądania wersji demo narzędzi biznesowych, w końcu znalazłeś odpowiednie oprogramowanie dla swojej firmy. I nawet zarząd je zaakceptował. Niestety, to jeszcze nie koniec pracy. Wdrożenie każdego nowego oprogramowania wiąże się ze zmianą sposobu funkcjonowania poszczególnych działów, a nawet całej firmy, co może naprawdę mocno zestresować pracowników. Dlaczego? Ludzie mają tendencję do

Atrybuty produktu w służbie doskonałego product experience

Po wejściu do sklepu online konsumenci chcą wiedzieć, czym produkt A różni się od produktu B i co otrzymają za swoje pieniądze. Dostarczając szczegółowych, wiarygodnych informacji, atrybuty produktów wspierają sprzedaż i zaspokajają potrzeby użytkowników. Atrybuty produktu nie są w ogóle prezentowane lub są niespójne we wszystkich kluczowych kanałach? W tym przypadku, w dzisiejszych czasach zapewnienie

business woman relacje z klientami B2B
Jak pomóc producentom i hurtowniom budować relacje z klientami B2B, aby zatrzymać ich na dłużej?

Relacje z klientami B2B są jednym z najcenniejszych aspektów Twojego biznesu. Chociaż regularne generowanie nowych możliwości sprzedaży w celu rozwoju firmy jest niezwykle ważne, może Cię to kosztować  kilkakrotnie więcej niż opieka nad obecnymi klientami. Twój model biznesowy zależy od stałych klientów, to oni napędzają Twoje przychody przez cały rok. Dlatego niezwykle ważne jest, aby

Dług cyfrowy – groźny wróg dla firm handlowych B2B

Spadek konkurencyjności i zwinności biznesu jest skutkiem zaniechania przez firmy B2B słusznych inwestycji w technologię. Czy w dzisiejszych czasach dług cyfrowy to wyrok i właściwy moment cyfrowej transformacji został już nieodwracalnie utracony? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.Dla przedsiębiorstw każdej wielkości ważne jest zrozumienie, w którym etapie rozwoju się znajdują i jakie czynniki uniemożliwiają im osiągnięcie

Open API dla platformy e-commerce B2B – daje zielone światło na rozwój biznesu

Nasz świat staje się coraz bardziej zależny od wszelkiego rodzaju interfejsów API. Interfejsy programowania aplikacji są obecne w niemal wszystkich obszarach naszego życia. Nawet nie będąc tego świadomym, używamy ich do robienia zakupów, komunikacji online, dokonywania przelewów pieniężnych i wielu innych celów.API to właśnie te czary-mary, które pozwalają firmom uzyskać dostęp do czystych danych i

saas czy on-premise
Platforma e-commerce B2B SaaS czy dedykowane rozwiązanie – oto jest pytanie

Sposób, w jaki korporacje wybierają oprogramowanie, w ciągu ostatnich kilku lat znacząco się zmienił. Dotychczas duże firmy B2B bez wahania wybierały dedykowane rozwiązanie (on-premise). Przecież jesteśmy dużą, prosperującą firmą – stać nas na to! Nasza konkurencja tak robi! I chociaż wielu graczy nadal trzyma się tego podejścia, coraz więcej poszukuje tzw. rozwiązań w chmurze (SaaS)

sprzedaż B2B online w 2021
Sprzedaż B2B online w 2021 – trendy, przemyślenia i wskazówki

Historia zapamięta rok 2020 jako rok, który zmienił świat, w tym sposób prowadzenia biznesu. Chaos spowodowany przez pandemię COVID-19 miał ogromny wpływ na światową gospodarkę, zwłaszcza na handel hurtowy.Tendencje w sprzedaży B2B, których można się spodziewać w 2021 roku, będą bezpośrednio wynikać z doświadczeń firm handlowych, którym udało się utrzymać na powierzchni.Wdrożenie platform e-commerce B2B

4 sposoby na usprawnienie i automatyzację procesu składania zamówień B2B

Rozważając przejście na kanał sprzedaży online – platformę biznesową, firmy handlowe, produkcyjne lub dystrybucyjne często mają obawy, że nowe rozwiązanie może nie przypaść do serca, a nawet odstraszyć stałych klientów.W naszym artykule przedstawimy Ci wszystkie możliwości składania zamówień B2B online na platformie Saly. A może w przyszłości będzie ich jeszcze więcej. :)  Chcemy udowodnić, że