Jak mierzyć sukces w e-commerce B2B? 3 kluczowe KPI, na które warto zwrócić uwagę

Czym są KPI i dlaczego mają znaczenie?W poprzednim artykule na temat trendów w sprzedaży online B2B w 2020 r., pisaliśmy już, że praca na właściwych danych sprzedażowych jest paliwem dla dynamicznego rozwoju biznesu i zwiększenia sprzedaży. Bez odpowiedniej analizy nie będziesz w stanie uzyskać pełnego obrazu efektywności obsługi online Twoich klientów biznesowych.KPI (kluczowe wskaźniki efektywności)

laptop sprzedaż b2b online e-commerce b2b
Sprzedaż B2B online 2020: 3 najważniejsze trendy

Rok 2020 ma być wyjątkowym rokiem dla światowego rynku e-commerce B2B. Oczekuje się, że wielkość sprzedaży B2B będzie dwa razy wyższa niż w przypadku handlu detalicznego online, czyli B2C. Według raportu Deloitte "Digitalizacja rynku B2B", szacuje się, że wartość polskiego rynku e-commerce B2B w 2020 roku osiągnie ponad 344 mld zł. Nic dziwnego, skoro według danych,

biznesman przed laptopem w kawiarni przegląda wyszukiwarkę b2b
Zasady dobrej wyszukiwarki B2B

Pisaliśmy już, że sprawna wyszukiwarka B2B to podstawa pozytywnych doświadczeń zakupowych, dlatego musi być zaprojektowana zgodnie zasadami User Experience i umieć znaleźć wszystko, co wpisują Twoi klienci. Więcej przeczytasz o tym tutaj. Dziś postanowiliśmy rozwinąć ten temat, opierając się na własnych doświadczeniach oraz polskich i zagranicznych badaniach. Przyjazne dla użytkownika wyszukiwanie w platformie B2B prowadzi

5 wskazówek, jak wybrać odpowiednią platformę B2B dla Twojego biznesu

Zastanawiasz się, jakie wymagania powinna spełniać nowoczesna platforma B2B dedykowana dystrybucji i sprzedaży hurtowej?Z naszych wskazówek dowiesz się, na co zwracać uwagę i jak podjąć decyzję, która będzie najlepsza dla Twojego biznesu. Miłej lektury!Integracja z ERPPrzede wszystkim musisz podjąć decyzję, czy chcesz pracować na platformie zintegrowanej z systemem ERP, czy wolisz wprowadzać dane ręcznie (np.

wyszukiwarka produktów b2b - obraz tematyczny
Dlaczego sprawna i zoptymalizowana wyszukiwarka produktów jest niezbędna w sprzedaży B2B?

Efektywne wyszukiwanie w ramach cyfrowego katalogu produktów jest jeszcze bardziej istotne dla firm działających w modelu B2B niż dla ich odpowiedników B2C. Wynika to z faktu, że produkty sprzedawane przez firmy B2B mają dużo bardziej złożone i zróżnicowane atrybuty, warianty i kombinacje. A co kiedy jeden klient szuka i wpisuje w wyszukiwarkę kawałek kodu EAN,

robot machine learning
Jak Machine Learning i zaawansowana analityka biznesowa zmieniają proces sprzedaży B2B

Nie musisz być analitykiem, aby zauważyć, że dane odgrywają kluczową rolę w transformacji i cyfryzacji przedsiębiorstw w każdej branży, oraz że doświadczenie klientów B2B w zakresie zakupów radykalnie się zmienia.Zmiany w sposobie dokonywania zakupów przez klientów biznesowych spowodowały wybuch ogromnej ilości danych, które są dostępne dla zespołów sprzedażowych. To tsunami danych pochodzi z wielu źródeł.

Pulpit główny SALY platforma b2b e-commerce
Przejście na e-commerce B2B: łatwiejsze niż Ci się wydaje

Prawie 67% firm B2B obsługuje zamówienia online. Zastanawiasz się, czy również powinieneś posiadać własny panel e-commerce B2B? Przekonajmy się czy to rozwiązanie dla Ciebie! Wydatki na oprogramowanie e-commerce B2B wzrastają dwukrotnie szybciej niż B2C. Przedsiębiorstwa sprzedające hurtowo zaczynają używać systemów do zarządzania zamówieniami online, aby dotrzeć do nowych klientów oraz zatrzymać obecnych. Przejście na handel

katalog B2B online saly
Dlaczego platformy zamówieniowe online zastępują katalogi drukowane?

Kiedy przenosisz swoją firmę do świata online, nie obejdziesz się bez przeniesienia przynajmniej części swoich zasobów. W tym drukowanego katalogu produktów. Na ile jest to jednak konieczne? Czy katalog B2B online to biznesowy must-have? Przekonajmy się! Technologia rozwija się szybko i przekształca większość obszarów naszego życia, nie tylko zawodowego. Ta cyfrowa rewolucja może stanowić dla