Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Sprzedaż B2B z perspektywy handlowca – jak radzi sobie na co dzień?

Przedstawiciel handlowy B2B to profesjonalista, który nawiązuje i buduje relacje z osobami decyzyjnymi w celu sprzedaży produktów. Tak jest w teorii. Jak jednak w praktyce wygląda sprzedaż B2B i praca przedstawiciela handlowego przed transformacją cyfrową? Sprzedaż B2B to model sprzedaży, w którym firma oferuje swoje produkty lub usługi innej firmie. Sprzedaż B2B zazwyczaj wiąże się

Program lojalnościowy w e-commerce B2B Saly
Program lojalnościowy w e-commerce B2B – pomaga zmotywować klientów do zakupów online

Jak zachęcić stałych klientów, przyzwyczajonych do zamawiania w tradycyjny sposób, do przejścia na platformę B2B? To jedno z najczęstszych wyzwań naszych potencjalnych klientów. A na każde wyzwanie proponujemy realne rozwiązanie.Do zestawu funkcji Saly wprowadziliśmy program lojalnościowy, czyli system nagród dla Twoich klientów.Czym jest program lojalnościowy w e-commerce B2B?Czy wiesz, że pozyskanie nowych klientów kosztuje 5

Jak millenialsi napędzają zmiany w handlu B2B?

W ostatnich latach wiele mówiono o tym, że to właśnie millenialsi inicjują transformację w sprzedaży B2B. Przyzwyczajeni do rozwiązań technologicznych, z którymi byli zaznajomieni przez większość swojego życia, klienci B2B z pokolenia Y oczekują doskonałych doświadczeń cyfrowych i możliwości samoobsługi.Pokolenie Y jest już dorosłe i oczekuje się, że do 2025 roku będzie stanowiło trzy czwarte

Jak obliczyć marżę? Twoi klienci B2B nie muszą już googlować

#newfeature Wyposażyliśmy Saly w przydatne narzędzie dla Twoich klientów B2B – kalkulator marżowo-narzutowy. Od teraz nie muszą szukać w Google wzoru na obliczenie marży i narzutu dla każdego produktu, który zamierzają u Ciebie kupić, aby z powodzeniem sprzedać go swoim klientom. Jak obliczyć marżę produktu? Jak to było kiedyś + trochę teorii  Twój klient wchodzi

Must-have funkcjonalności e-commerce B2B w 2021 i kolejnych latach

Co łączy różne odnoszące sukcesy firmy produkcyjne lub handlowe B2B? Rozumieją swoją przewagę konkurencyjną i umiejętnie wykorzystują narzędzia cyfrowe, które pomagają im ją utrzymać. Jeśli Twoja strategia sprzedaży B2B online nie wyróżnia Twojej firmy na tle konkurencji i nie odpowiada na potrzeby klientów, możesz ich łatwo stracić (na przykład na rzecz Amazon lub Allegro Biznes).

Rozwój e-commerce w Polsce – złota era zakupów online

162 mld zł – szacuje się, że właśnie tyle będzie wart rynek e-commerce w Polsce w 2026r. Aż 85% polaków deklaruje, że po pandemii COVID - 19 utrzyma zakupy online przynajmniej na tym samym poziomie co obecnie. Pośród najczęściej wybieranych produktów, znajdą się artykuły spożywcze oraz te z kategorii zdrowie i uroda. Tendencja wzrostowa e-handlu

Rośnie zapotrzebowanie na oprogramowanie klasy enterprise w chmurze

Przez lata, oprogramowanie klasy enterprise zyskało nieco negatywnych skojarzeń. Mianowicie, zdobyło reputację powolnych, trudnych w obsłudze i przestarzałych systemów. Zwłaszcza jeśli porównamy je do sklepów e-commerce czy aplikacji dedykowanych dla rynku B2C. Sytuacja się jednak zmieniła. Dziś pracownicy wielkich przedsiębiorstw i klienci B2B oczekują, że ich oprogramowanie będzie tak samo dobre jak to B2C. Nie

Jak przekonać pracowników do przyjęcia nowego oprogramowania?

Po miesiącach poszukiwań i przeglądania wersji demo narzędzi biznesowych, w końcu znalazłeś odpowiednie oprogramowanie dla swojej firmy. I nawet zarząd je zaakceptował. Niestety, to jeszcze nie koniec pracy.Wdrożenie każdego nowego oprogramowania wiąże się ze zmianą sposobu funkcjonowania poszczególnych działów, a nawet całej firmy, co może naprawdę mocno zestresować pracowników.Dlaczego? Ludzie mają tendencję do opierania się

Atrybuty produktu w służbie doskonałego product experience

Po wejściu do sklepu online konsumenci chcą wiedzieć, czym produkt A różni się od produktu B i co otrzymają za swoje pieniądze. Dostarczając szczegółowych, wiarygodnych informacji, atrybuty produktów wspierają sprzedaż i zaspokajają potrzeby użytkowników. Atrybuty produktu nie są w ogóle prezentowane lub są niespójne we wszystkich kluczowych kanałach? W tym przypadku, w dzisiejszych czasach zapewnienie

business woman relacje z klientami B2B
Jak pomóc producentom i hurtowniom budować relacje z klientami B2B, aby zatrzymać ich na dłużej?

Relacje z klientami B2B są jednym z najcenniejszych aspektów Twojego biznesu. Chociaż regularne generowanie nowych możliwości sprzedaży w celu rozwoju firmy jest niezwykle ważne, może Cię to kosztować  kilkakrotnie więcej niż opieka nad obecnymi klientami.Twój model biznesowy zależy od stałych klientów, to oni napędzają Twoje przychody przez cały rok. Dlatego niezwykle ważne jest, aby zbudować