Co daje Zarządzanie Statusami Zamówień? Przede wszystkim dzięki nim Twoja marka posiada większą transparentność. Co z kolei zyskasz na transparentności firmy? Zadowolenie klienta, lojalność konsumenta, a także – skuteczną sprzedaż. Klient zadowolony to bezpośrednie przełożenie na zyski firmy. Na każdy 1 procent rocznego wzrostu satysfakcji klienta przypada wzrost rentowności firmy o 11,5%. Zatem narzędzia dbające
Podstawową zaletą korzystania ze Statusów Zamówień jest zachowanie transparentności firmy. Dzięki bieżącemu informowaniu klienta, co się dzieje z jego zamówieniem, konsument posiada poczucie kontroli nad swoim produktem. Dlatego też w B2B posiadanie Statusów Zamówień staje się koniecznością.Dlaczego Statusy Zamówień są tak ważne w B2B ecommerce? Przede wszystkim ze względu na wartość samego zamówienia, które w
W zależności od tego, na którym z etapów wejścia w rynek B2B ecommerce znajduje się Twoja firma, inaczej wygląda jej struktura organizacyjna. A w zależności od struktury dopasowujesz różne strategie biznesowe – które decydują o Twoim sukcesie w branży.Jak powinna wyglądać idealna struktura organizacyjna firmy? Na to pytanie postanowiła odpowiedzieć Izba Gospodarki Elektronicznej. W swoim
W wielu branżach okres letni to czas stagnacji rynkowej i przedłużonych procesów decyzyjnych. Dzieje się tak przez liczne urlopy i wyjazdy przedsiębiorców. W efekcie wiele z inwestycji czy zakupów mogą zaistnieć dopiero we wrześniu. Co zatem powinno się zadziać w Twojej firmie, aby jak najlepiej wykorzystać czas letni? Stagnacja wakacyjna w e-commerce B2B rzeczywiście może wiązać
Zasada niedostępności, język korzyści, zasada kontrastu - te techniki są jak najbardziej skuteczne i powszechnie stosowane przez wielu sprzedawców i marketingowców. Firmy jednak często zapominają, że jest więcej niż jedna droga do zwiększenia wartości zakupów hurtowych online. Poniższy wykaz to kilka z rzadziej wydeptywanych ścieżek stosowanych w B2B ecommerce gwarantujących zyskowność. Jak zwiększyć sprzedaż hurtową
Dlaczego właściwie warto poznać swoje koszty e-commerce B2B? W dobie kryzysu cała strategia organizacji polega na optymalizacji kosztów. Dowiedz się, jak to zrobić! Niezależnie od tego, jak duże lub małe koszty generuje Twoja firma e-commerce B2B, zawsze można je zmniejszyć. Zanim jednak ułożysz strategię organizacji i w efekcie zapanujesz nad kosztami, pierwszym krokiem jest poznanie
Nowe szybkie koszyki to funkcjonalność, którą właśnie wprowadziliśmy na naszą platformę! Jej głównym celem jest przyspieszenie finalizacji zakupu hurtowego w Twoim B2B ecommerce. Funkcjonalność “Nowe szybkie koszyki”, którą właśnie zaimplementowaliśmy na platformie Saly, to przede wszystkim skrócenie procesu zakupowego klienta. Dzięki niej sprzedaż hurtowa jest łatwiejsza i przynosi większe zyski Twojej firmie! Dodaliśmy kilka nowych
Organizacja firmy podczas kryzysu przede wszystkim oznacza zmiany w dotychczasowym systemie pracy. I to dzięki zmianom można nie tylko optymalizować koszty prowadzenia biznesu, ale też zwiększać zyski, a być może nawet zdobyć monopol na rynku. Dlaczego w ogóle organizacja firmy podczas kryzysu to najprostsza droga do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej? Cóż, na to pytanie można odpowiedzieć,
Czy można zredukować koszty w sprzedaży B2B do absolutnego minimum? Oczywiście, że jest to możliwe! W samym dziale sprzedaży można wprowadzić kilka oszczędności. Co więcej, redukcja kosztów nie musi wcale oznaczać spadku jakości obsługi klientów!Nawet jeśli obecnie branża e-commerce przechodzi swój złoty wiek, nie można ignorować rosnących kosztów stałych, które wraz z nadejściem 2022 roku
Jakie kompetencje pracownicze e-commerce B2B są kluczowe, by zwiększyć efektywność zespołu? Jakie role powinny być zdefiniowane w każdej organizacji zajmującej się sprzedażą online?W 2021 roku polski rynek e-commerce oszacowano na 100 mld zł! E-handel rozwija się w imponującym tempie. Nic zatem dziwnego, że największe zapotrzebowanie na pracowników znajduje się w dwóch kluczowych dla e-commerce B2B
Najnowsze komentarze
Jak millenialsi napędzają zmiany w handlu B2B?
B2B ecommerce: poznaj trendy na 2022 rok i zaplanuj właściwe działaniaDlaczego platformy zamówieniowe online zastępują katalogi drukowane?
Jak nie dać biznesowi spaść na dno, gdy wszyscy pracują zdalnie?Przejście na e-commerce B2B: łatwiejsze niż Ci się wydaje
Valeriia MostovaPrzejście na e-commerce B2B: łatwiejsze niż Ci się wydaje
Damian