Business Intelligence. Reaguj na bieżąco na spadki sprzedaży.
Na bieżąco monitoruj, prognozuj i reaguj na spadki lub odchylenia w sprzedaży. Panel analityczny daje możliwość wydajnego i dokładnego planowania, budżetowania oraz
raportowania. Business Intelligence uczy się zachowań Twoich klientów, abyś mógł zoptymalizować działania handlowe oraz
monitorować wzrosty i spadki kluczowych wskaźników
sprzedażowych.
Masz wszystko jak na dłoni. Centrum dowodzenia sprzedażą B2B.
Masz dostęp do pełnej i aktualnej informacji o kontrahentach, historiach transakcji, produktach, warunkach handlowych itd.. Zarządzaj treściami w panelu klienta, publikuj nowe wpisy,
dodawaj produkty w dowolnych wariantach. Codzienna praca staje się przyjemniejsza oraz bardziej efektywna od kiedy wszystko masz na wyciągnięcie ręki.
Przejrzyste dashboardy. Doskonała wizualizacja danych sprzedażowych.
Najważniejsze informacje są zawsze pod ręką – na głównej tablicy panelu. Zamień obserwacje i hipotezy w trafne rekomendacje sprzedażowe. Szczegółowe informacje o zamówieniach i aktywnych klientach w wybranym przedziale czasowym dostarczą Ci kompleksowy obraz efektywności sprzedaży Twojej firmy. Od teraz Twój zespół handlowy może podejmować trafne decyzje oparte na danych.
Analiza zamówień. Wyciągaj wartościowe wnioski z danych historycznych.
Wsparcie codziennej pracy handlowców. Pełna historia zamówień zapewnia wyczerpujący przegląd relacji z każdym klientem. Szczegółowe informacje o aktywności klientów powiedzą Ci, jaka jest średnia wartość i częstotliwość ich zamówień oraz które produkty są bestsellerami.