Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Koszty e-commerce B2B – gdzie ich szukać w firmie i jak je zmniejszyć?

Poniższy artykuł wskazuje, jak w Twojej firmie e-commerce B2B dzielą się koszty. Co wpływa na ich wzrost? Gdzie znajduje się oszczędnościowy potencjał?

Nowe szybkie koszyki, czyli uproszczona ścieżka klienta

Funkcjonalność “Nowe szybkie koszyki”, którą właśnie zaimplementowaliśmy na platformie Saly, to przede wszystkim skrócenie procesu zakupowego klienta. Dodaliśmy kilka nowych funkcjonalności do standardowej wersji “szybkich koszyków” co pozwala Waszym klientom wybrać odpowiadający mu produkt, zakupić go hurtowo (na sztuki lub w opakowaniach zbiorczych) oraz wybrać odpowiadający mu koszyk przy zakupach wielokoszykowych już na etapie listingu

Dlaczego w ogóle organizacja firmy podczas kryzysu to najprostsza droga do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej? Cóż, na to pytanie można odpowiedzieć, zadając kolejne: co łączy Google, Pocztę Polską i Unilever? Biznesowy Święty Graal, czyli posiadanie monopolu na wybranych rynkach

Dobra organizacja firmy przewagą konkurencyjną podczas kryzysu

Dlaczego w ogóle organizacja firmy podczas kryzysu to najprostsza droga do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej? Cóż, na to pytanie można odpowiedzieć, zadając kolejne: co łączy Google, Pocztę Polską i Unilever? Biznesowy Święty Graal, czyli posiadanie monopolu na wybranych rynkach.

Czy można zredukować koszty w sektorze B2B do absolutnego minimum? Oczywiście, że jest to możliwe! W samym dziale sprzedaży można wprowadzić kilka oszczędności. Co więcej, redukcja kosztów nie musi wcale oznaczać spadku jakości obsługi klientów!

Jak zredukować koszty w obszarze sprzedaży B2B?

Czy można zredukować koszty w sprzedaży B2B do absolutnego minimum? Oczywiście, że jest to możliwe! W samym dziale sprzedaży można wprowadzić kilka oszczędności. Co więcej, redukcja kosztów nie musi wcale oznaczać spadku jakości obsługi klientów! Nawet jeśli obecnie branża e-commerce przechodzi swój złoty wiek, nie można ignorować rosnących kosztów stałych, które wraz z nadejściem 2022...

Jakie kompetencje pracownicze e-commerce B2B są kluczowe, by zwiększyć efektywność zespołu? Jakie role powinny być zdefiniowane w każdej organizacji zajmującej się sprzedażą online?

Jakie kompetencje e-commerce B2B są niezbędne, by biznes odniósł sukces?

Jakie kompetencje pracownicze e-commerce B2B są kluczowe, by zwiększyć efektywność zespołu? Jakie role powinny być zdefiniowane w każdej organizacji zajmującej się sprzedażą online?

Jak zmniejszyć koszty firmy i jednocześnie zwiększyć zyski sprzedażowe? Czy można pokonać konkurencyjność za pomocą oszczędności?

5 działań w e-commerce B2B, które obniżają koszty prowadzenia firmy

Jak zmniejszyć koszty firmy i jednocześnie zwiększyć zyski sprzedażowe? Czy można pokonać konkurencyjność za pomocą oszczędności?

B2B ecommerce: poznaj trendy na 2022 rok i zaplanuj właściwe działania

B2B ecommerce: poznaj trendy na 2022 rok i zaplanuj właściwe działania

Stało się już dobrą tradycją, że na koniec roku piszemy o tym, co czeka branżę sprzedażową B2B w najbliższych 4 kwartałach. Poznaj trendy w B2B ecommerce w 2022 roku! Aktualizacja: 20.05.2022. Można obecnie wydzielić trzy rodzaje firm, które są na różnych etapach transformacji cyfrowej. Duże firmy, z rozbudowanymi działami sprzedaży i dostępem do szerszych zasobów,...

programy lojalnościowe: jak nagradzać klientów biznesowych za zakupy w kanale online

Jak nagradzać klientów biznesowych za zakupy w kanale online

Jak nagradzać klientów biznesowych? Wystarczy jedno, proste narzędzie zwiększające lojalność konsumencką! Aby nagradzać klientów biznesowych firma Saly S.A. wprowadził do swojej autorskiej platformy możliwość prowadzenia programów lojalnościowych. Co użytkownicy platformy B2B uzyskują dzięki tej funkcji? Przede wszystkim mogą nagradzać swoich klientów biznesowych za częste zakupy. Opcja ta dotychczas była bardzo popularna w sprzedaży tradycyjnej. Obecnie...

Sprzedaż B2B z perspektywy handlowca: jak radzi sobie na co dzień?

Sprzedaż B2B z perspektywy handlowca – jak radzi sobie na co dzień?

Przedstawiciel handlowy B2B to profesjonalista, który nawiązuje i buduje relacje z osobami decyzyjnymi w celu sprzedaży produktów. Tak jest w teorii. Jak jednak sprzedaż B2B i praca przedstawiciela handlowego wygląda w praktyce w większości firm przed transformacją cyfrową?

Milena Droszcz SALY S.A.

Platforma e-commerce B2B Saly pozyskuje do zespołu kolejnych specjalistów

Milena Droszcz dołączyła do Saly S.A., obejmując stanowisko Head of Project Management i wspierając rozwój platformy B2B. Saly to dostawca platformy dla e-commerce B2B. Obecnie firma rozszerza swój zespół specjalistów, wśród których znalazła się też Milena Droszcz. Łącznie do spółki dołączyło ośmiu specjalistów z obszarów sprzedaży, IT, testowania produktu oraz HR. Nowi pracownicy mieli okazję...