Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Jakie kompetencje pracownicze e-commerce B2B są kluczowe, by zwiększyć efektywność zespołu? Jakie role powinny być zdefiniowane w każdej organizacji zajmującej się sprzedażą online?
Jakie kompetencje e-commerce B2B są niezbędne, by biznes odniósł sukces?

Jakie kompetencje pracownicze e-commerce B2B są kluczowe, by zwiększyć efektywność zespołu? Jakie role powinny być zdefiniowane w każdej organizacji zajmującej się sprzedażą online?W 2021 roku polski rynek e-commerce oszacowano na 100 mld zł! E-handel rozwija się w imponującym tempie. Nic zatem dziwnego, że największe zapotrzebowanie na pracowników znajduje się w dwóch kluczowych dla e-commerce B2B

Jak zmniejszyć koszty firmy i jednocześnie zwiększyć zyski sprzedażowe? Czy można pokonać konkurencyjność za pomocą oszczędności?
5 działań w e-commerce B2B, które obniżają koszty prowadzenia firmy

Jak zmniejszyć koszty firmy i jednocześnie zwiększyć zyski sprzedażowe? Czy można pokonać konkurencyjność za pomocą oszczędności?Czy warto w ogóle zmniejszyć koszty czy może odwrotnie - wziąwszy pod uwagę rosnące zainteresowanie rynkiem e-commerce to najlepszy czas na inwestowanie w rozwój firmy? W 2021 roku ogłosiło swoją upadłość o 71% więcej firm niż w roku poprzednim. Co

B2B ecommerce: poznaj trendy na 2022 rok i zaplanuj właściwe działania
B2B ecommerce: poznaj trendy na 2022 rok i zaplanuj właściwe działania

Stało się już dobrą tradycją, że na koniec roku piszemy o tym, co czeka branżę sprzedażową B2B w najbliższych 4 kwartałach. Poznaj trendy w B2B ecommerce w 2022 roku! Aktualizacja: 20.05.2022.Można obecnie wydzielić trzy rodzaje firm, które są na różnych etapach transformacji cyfrowej. Duże firmy, z rozbudowanymi działami sprzedaży i dostępem do szerszych zasobów, mogą

Sprzedaż B2B z perspektywy handlowca: jak radzi sobie na co dzień?
Sprzedaż B2B z perspektywy handlowca – jak radzi sobie na co dzień?

Przedstawiciel handlowy B2B to profesjonalista, który nawiązuje i buduje relacje z osobami decyzyjnymi w celu sprzedaży produktów. Tak jest w teorii. Jak jednak w praktyce wygląda sprzedaż B2B i praca przedstawiciela handlowego przed transformacją cyfrową? Aktualizacja: 20.05.2022.Sprzedaż B2B to model sprzedaży, w którym firma oferuje swoje produkty lub usługi innej firmie. Zazwyczaj handel w tym

Program lojalnościowy w e-commerce B2B – pomaga zmotywować klientów do zakupów online
Program lojalnościowy w e-commerce B2B – pomaga zmotywować klientów do zakupów online

Funkcjonalności platformy e-commerce B2B pozwalają w zautomatyzowany sposób wprowadzać akcje marketingowe ułatwiające sprzedaż. Jedną z takich funkcji jest program lojalnościowy, który w e-handlu pełni bardzo ważną rolę. Aktualizacja: 20.05.2022Program lojalnościowy e-commerce B2B może realizować różne cele. Może zachęcić stałych klientów, przyzwyczajonych do zamawiania w tradycyjny sposób, do przejścia na platformę B2B. Może również zachęcić użytkowników

Jak millenialsi napędzają zmiany w handlu B2B?
Jak millenialsi napędzają zmiany w handlu B2B?

Millenialsi to obecnie najbardziej aktywna grupa inicjująca transformację w sprzedaży B2B. Przyzwyczajeni do rozwiązań technologicznych oczekują doskonałych doświadczeń cyfrowych i możliwości samoobsługi. Aktualizacja: 20.05.2022Millenialsi, czyli pokolenie Y, osiągnęli już dorosłość, stając się tym samym pełnoprawnymi konsumentami rynkowymi. Co więcej, oczekuje się, że ta grupa do 2025 roku będzie stanowić trzy czwarte globalnej siły roboczej. Warto zatem

Jak obliczyć marżę? Twoi klienci B2B nie muszą już googlować
Jak obliczyć marżę? Twoi klienci B2B nie muszą już googlować

Jak szybko policzyć marżę i narzut?  Mamy dla Ciebie i Twoich klientów B2B przydatne narzędzie- kalkulator marżowo-narzutowy. Od teraz nie muszą szukać w Google wzoru na obliczenie marży i narzutu dla każdego produktu, który zamierzają u Ciebie kupić, aby z powodzeniem sprzedać go swoim klientom. Aktualizacja: 20.05.2022.UWAGA! Poniżej znajdziesz kalkulator marżowo-narzutowy - wypełnij formularz, ściągnij

Must-have funkcjonalności e-commerce B2B w 2021 i kolejnych latach
Must-have funkcjonalności e-commerce B2B w 2021 i kolejnych latach

Co łączy Amazon, Allegro Biznes i eBay? Na czym polega ich sukces na rynku B2B? Ci światowi giganci rozumieją swoją przewagę konkurencyjną i umiejętnie wykorzystują narzędzia cyfrowe, które pomagają im ją utrzymać. Jak Twoja platforma B2B może z nimi konkurować? Aktualizacja: 20.05.2022.Wielu nadal kojarzy sprzedaż B2B z maszynami lub urządzeniami przemysłowymi. W rzeczywistości firmy, które

Rozwój e-commerce w Polsce nie jest zjawiskiem w żaden sposób zaskakującym. Mimo to liczby przekraczają najśmielsze oczekiwania prognostyków
Rozwój e-commerce w Polsce – złota era zakupów online

Rozwój e-commerce w Polsce nie jest zjawiskiem w żaden sposób zaskakującym. Mimo to liczby przekraczają najśmielsze oczekiwania prognostyków. Aktualizacja: 20.05.2022162 mld zł – szacuje się, że właśnie tyle będzie wart rynek e-commerce w Polsce w 2026 r. Aż 85% polaków deklaruje, że po pandemii COVID - 19 utrzyma zakupy online przynajmniej na tym samym poziomie

Przez lata oprogramowanie klasy enterprise kojarzyło się dość negatywnie. Zdobyło reputację powolnych, trudnych w obsłudze i przestarzałych systemów. Zwłaszcza jeśli porównamy je do sklepów e-commerce czy aplikacji dedykowanych dla rynku B2C
Rośnie zapotrzebowanie na oprogramowanie klasy enterprise w chmurze

Przez lata oprogramowanie klasy enterprise kojarzyło się dość negatywnie. Zdobyło reputację powolnych, trudnych w obsłudze i przestarzałych systemów. Zwłaszcza jeśli porównamy je do sklepów e-commerce czy aplikacji dedykowanych dla rynku B2C. Aktualizacja: 20.05.2022.Sytuacja się jednak zmieniła. Dziś pracownicy wielkich przedsiębiorstw i klienci B2B oczekują, że sklep internetowy czy platforma B2B będą tak samo dobre jak