Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Program lojalnościowy w e-commerce B2B – pomaga zmotywować klientów do zakupów online

Program lojalnościowy w e-commerce B2B – pomaga zmotywować klientów do zakupów online

Funkcjonalności platformy e-commerce B2B pozwalają w zautomatyzowany sposób wprowadzać akcje marketingowe ułatwiające sprzedaż. Jedną z takich funkcji jest program lojalnościowy, który w e-handlu pełni bardzo ważną rolę. Aktualizacja: 20.05.2022 Program lojalnościowy e-commerce B2B może realizować różne cele. Może zachęcić stałych klientów, przyzwyczajonych do zamawiania w tradycyjny sposób, do przejścia na platformę B2B. Może również zachęcić...

Start-up Saly pozyskał 3 mln zł od Dawida Zielińskiego, Prezesa Columbusa

Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy dla e-commerce B2B, pozyskał 3 mln zł od Dawida Zielińskiego, znanego polskiego przedsiębiorcę oraz Prezesa i współzałożyciela Columbus Energy S.A. Środki zostaną przeznaczone na dalszą rozbudowę produktu i zwiększenie sprzedaży.

Jak millenialsi napędzają zmiany w handlu B2B?

Jak millenialsi napędzają zmiany w handlu B2B?

W ostatnich latach wiele mówiono o tym, że to właśnie millenialsi inicjują transformację w sprzedaży B2B. Przyzwyczajeni do rozwiązań technologicznych, z którymi byli zaznajomieni przez większość swojego życia, klienci B2B z pokolenia Y oczekują doskonałych doświadczeń cyfrowych i możliwości samoobsługi.

Platforma e-commerce B2B Saly uczestnikiem programu Microsoft for Startups Europe!

Z dumą informujemy, że Microsoft for Startups Europe wziął pod swoje skrzydła Saly – zostaliśmy objęci programem Microsoft wspierającym świetne projekty softwarowe w Europie!

Jak obliczyć marżę? Twoi klienci B2B nie muszą już googlować

Jak obliczyć marżę? Twoi klienci B2B nie muszą już googlować

#newfeature Wyposażyliśmy Saly w przydatne narzędzie dla Twoich klientów B2B – kalkulator marżowo-narzutowy. Od teraz nie muszą szukać w Google wzoru na obliczenie marży i narzutu dla każdego produktu, który zamierzają u Ciebie kupić, aby z powodzeniem sprzedać go swoim klientom.

Must-have funkcjonalności e-commerce B2B w 2021 i kolejnych latach

Must-have funkcjonalności e-commerce B2B w 2021 i kolejnych latach

Świat sprzedaży B2B jest ogromny i z pewnością różnorodny, ale większość funkcjonalności e-commerce B2B jest dość podobna. Aby zaoferować doskonałe Customer Experience i ułatwić zainteresowanym stronom prowadzenie z Tobą biznesu, potrzebujesz platformy wyposażonej w funkcjonalności dedykowane do tego typu sprzedaży. Nie będziemy dziś opisywać podstawowych funkcjonalności e-commerce B2B, tylko te, które poprawią Customer Experience, pomogą

Rozwój e-commerce w Polsce nie jest zjawiskiem w żaden sposób zaskakującym. Mimo to liczby przekraczają najśmielsze oczekiwania prognostyków

Rozwój e-commerce w Polsce – złota era zakupów online

162 mld zł - szacuje się, że właśnie tyle będzie wart rynek e-commerce w Polsce w 2026r. Aż 85% polaków deklaruje, że po pandemii COVID - 19 utrzyma zakupy online przynajmniej na tym samym poziomie co obecnie. Pośród najczęściej wybieranych produktów, znajdą się artykuły spożywcze oraz te z kategorii zdrowie i uroda.

Rośnie zapotrzebowanie na oprogramowanie klasy enterprise w chmurze

Aplikacje klasy enterprise służą do wyświetlania, manipulowania i przechowywania dużych ilości, często złożonych danych, oraz do wspierania lub automatyzacji procesów biznesowych z ich wykorzystaniem. Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom, usprawniają pracę średnich i dużych przedsiębiorstw.

Przeprowadzenie transformacji cyfrowej nigdy nie jest łatwe, choć często jest niezbędne, by firma mogła się dalej rozwijać. Co zrobić, by cały proces był łatwy i bezbolesny?

Przeprowadzenie transformacji cyfrowej w Twojej firmie: jak przekonać pracowników do przyjęcia nowego oprogramowania?

Wprowadzenie nowego oprogramowania w firmie nie jest łatwe, ale gra jest warta świeczki. Wczesna akceptacja i zaangażowanie pracowników w proces testowania narzędzi jest istotną częścią każdego udanego wdrożenia oprogramowania. Im szybciej pracownicy zaczną korzystać z nowego oprogramowania, czy to platformy B2B, czy systemu PIM, tym szybciej firma zaobserwuje lepsze wyniki pracy, a co za tym

Atrybuty produktu e-commerce B2B: w jaki sposób pomogą w stworzeniu doskonałego product experience? To dzięki tej funkcji klient chętniej podejmie decyzję zakupową!

Atrybuty produktu w e-commerce B2B sposobem na doskonały product experience

Atrybuty produktu e-commerce B2B: w jaki sposób pomogą w stworzeniu doskonałego product experience? To dzięki tej funkcji klient chętniej podejmie decyzję zakupową! Aktualizacja: 27.05.2022 Atrybuty produktu w Twoim e-commerce B2B są niespójne we wszystkich kluczowych kanałach? Lub – co gorsza – nie są w ogóle prezentowane? To poważny błąd! I całkiem łatwo go uniknąć… Dlaczego...