Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Nowe szybkie koszyki, czyli uproszczona ścieżka klienta

Nowe szybkie koszyki to funkcjonalność, którą właśnie wprowadziliśmy na naszą platformę! Jej głównym celem jest przyspieszenie finalizacji zakupu hurtowego w Twoim B2B ecommerce.

Funkcjonalność “Nowe szybkie koszyki”, którą właśnie zaimplementowaliśmy na platformie Saly, to przede wszystkim skrócenie procesu zakupowego klienta. Dzięki niej sprzedaż hurtowa jest łatwiejsza i przynosi większe zyski Twojej firmie!

Dodaliśmy kilka nowych funkcjonalności do standardowej wersji “szybkich koszyków”, co pozwala Waszym klientom wybrać odpowiadający mu produkt, zakupić go hurtowo (na sztuki lub w opakowaniach zbiorczych) oraz wybrać odpowiadający mu koszyk przy zakupach wielokoszykowych już na etapie listingu produktowego.

Jak dotychczas wyglądała droga konsumenta w B2B ecommerce?

W standardowej funkcjonalności “szybkie koszyki” klient po wpisaniu szukanego produktu w wyszukiwarkę i wyświetleniu się wyników mógł jedynie poznać cenę, wybrać ilość sztuk i dodać produkt do koszyka. Działania więc były skupione na samym zakupie. Nie było to jednak optymalne pod względem zakupów hurtowych, tak charakterystycznych w B2B ecommerce.

Klient na tym etapie nie wiedział na przykład, czy produkt występuje w opakowaniach zbiorczych. Nie miał też kontroli nad tym, do którego koszyka zostanie dodany produkt, jeśli utworzył ich więcej niż jeden (więcej o funkcjonalności “wielokoszykowość” jako must-have każdego B2B ecommerce). Żeby skorzystać z tej opcji, musiał wejść na stronę produktową i dopiero tam wybrać odpowiedni koszyk. A to z kolei mijało się zamysłem szybkich zakupów.

Nowe szybkie koszyki – co konsument może zrobić teraz?

W obecnej wersji ścieżka zakupowa klienta kupującego hurtowo jest znacznie uproszczona. W tym celu zadbaliśmy o trzy bardzo ważne aspekty, które mogą wpływać na zwiększenie sprzedaży hurtowej Twojej firmy: wielokoszykowość, zbiorczość i mobilność.

Wielokoszykowość

Funkcja ta wciąż jest rzadko spotykana na platformach B2B ecommerce, choć cieszy się wielkim powodzeniem wśród klientów. Możliwość utworzenia na swoim koncie wielu koszyków pozwala między innymi skategoryzować produkty lub podzielić zakupy na różne działy w firmie, co jest ogromnie przydatne, gdy działy rozliczają się osobno z zakupów.

Nowe szybkie koszyki, czyli uproszczona ścieżka klienta w B2B ecommerce - wielokoszykowość

Platforma B2B ecommerce stworzona przez Saly wielokoszykowość przeniosła na kolejny poziom obsługi klienta. Nowe szybkie koszyki ułatwiają zarządzanie wieloma koszykami już z poziomu listingu. Wtedy też można wybrać, do którego koszyka przypisać dany produkt – także w ilości hurtowej sprawdź demo>>>.

Zbiorczość

Najważniejszy moduł ułatwiający zakup hurtowy w B2B ecommerce dotyczy opakowań zbiorczych. Na poziomie listingu dodano przycisk, który pozwala klientowi zdefiniować kontrolę nad opakowaniem. Z czym to się wiąże?

Nowe szybkie koszyki, czyli uproszczona ścieżka klienta - zbiorczość

Oznacza to, że klient otrzymuje w czasie rzeczywistym informację dotyczącą dostępności opakowań. Co więcej, może łatwo przeliczyć cenę za konkretną ilość produktu w danym opakowaniu i wybrać najbardziej opłacalną opcję.  Ma także ułatwione dodawanie całych opakowań do koszyka, co upraszcza jego ścieżkę zakupową

Mobilność

Jeśli Twój biznes wymaga czasami spotkań z klientami i negocjowania z nimi warunków współpracy, z pewnością ucieszysz się na kompatybilność nowych szybkich koszyków z urządzeniami mobilnymi. Dzięki czytelnemu dostosowaniu graficznemu do wersji mobilnej platformy można ustalić z klientem wartość hurtową, w czasie rzeczywistym obliczając ceny rabatowe.

Nowe szybkie koszyki, czyli uproszczona ścieżka klienta - mobilność

W ten sposób cały proces negocjacyjny jest znacznie uproszczony i stanowi dodatkową zachętę do szybkiego sfinalizowania transakcji. W rezultacie szybkie zakupy za pomocą tej funkcjonalności stanowią także ułatwienie dla Twoich handlowców, wpływając na ich efektywność.

Dotychczas ilość kliknięć, jakie musiał wykonać klient, by zakupić hurtowo dany produkt, wahała się pomiędzy 10 a 16 kliknięciami. W tym momencie nowe szybkie koszyki pozwalają na zmniejszenie tej ścieżki zakupowej nawet o połowę! To nie jedyne liczby, które robią wrażenie. Średnio dla klienta obliczenie różnic cenowych pomiędzy ceną jednostkową produktu a produktem w opakowaniu zbiorczym zajmuje kilkanaście minut. Z kolei nowa ścieżka zakupowa niweluje ten czas do 0,5 sekundy! 

Nowe szybkie koszyki to usprawnienie całego procesu zakupowego w B2B ecommerce. Zaprogramowane funkcje zachęcają do zakupu hurtowego, zwiększając zyski sprzedażowe. Nowa funkcjonalność jest kompatybilna z całą platformą B2B ecommerce Saly. Jeśli chcesz poznać wszystkie możliwości zwiększenia sprzedaży Twojego sklepu internetowego, skontaktuj się z nami!

Chcesz poznać wszystkie tajniki e-handlu B2B? Zapisz się do naszego newslettera!

Powiązane posty