Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

programy lojalnościowe: jak nagradzać klientów biznesowych za zakupy w kanale online

Jak nagradzać klientów biznesowych? Wystarczy jedno, proste narzędzie zwiększające lojalność konsumencką!

Aby nagradzać klientów biznesowych firma Saly S.A. wprowadził do swojej autorskiej platformy możliwość prowadzenia programów lojalnościowych. Co użytkownicy platformy B2B uzyskują dzięki tej funkcji?

Przede wszystkim mogą nagradzać swoich klientów biznesowych za częste zakupy. Opcja ta dotychczas była bardzo popularna w sprzedaży tradycyjnej. Obecnie zyskuje coraz więcej zwolenników w sklepach internetowych. Wprowadzenie programów lojalnościowych do platformy B2B Saly to natychmiastowa odpowiedź na rynkowe zapotrzebowanie.

Programy lojalnościowe to sytuacja „win-win”. Zwiększają zaangażowanie konsumenta, a także motywują stałych klientów do zakupów. Nowa funkcjonalność platformy Saly pozwala na digitalizację tego procesu w firmach działających w modelu B2B.

Nasza platforma B2B to rozwiązanie, które pozwala producentom, hurtowniom i dystrybutorom w pełni zarządzać sprzedażą online. Wprowadzając na platformę e-commerce B2B programy lojalnościowe  dajemy klientom narzędzie, które wprowadza relację sprzedający-konsument na nowy, wyższy poziom  – komentuje Sebastian Religa, CEO Saly S.A.

Jedną z wymiernych korzyści programu lojalnościowego, która ma znaczący wpływ na rozwój działalności po stronie biznesu, jest zwiększenie tzw. wartości życiowej klienta (Customer Lifetime Value). Reprezentuje ona całkowitą sumę przychodów, które Twój klient wygeneruje przez cały okres współpracy. Według badań Accenture członkowie programów lojalnościowych generują średnio o 15% więcej przychodów niż osoby, które w nich nie uczestniczą.

Producentom, hurtowniom i dystrybutorom opłaca się inwestować w programy lojalnościowe, aby kultywować zaangażowanie swoich klientów B2B i motywować ich do powtarzających się zakupów online. Korzyści są oczywiste: wzrastają przychody i lojalność klientów, a także świadomość marki – informuje Rafał Jarek, Product Owner w Saly S.A.

Saly S.A. to dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy e-commerce B2B. Wprowadzenie do platformy możliwości nagradzania klientów jest efektem systematycznej realizacji strategii rozwoju spółki. 

Jednym z najważniejszych celów Saly S.A. jest umożliwienie przedsiębiorcom automatyzacji niektórych procesów w celu zoptymalizowania biznesu pod kątem działań. Już teraz możemy się poszczycić znacznymi sukcesami w tym zakresie. Z platformy korzysta m.in. firma morele.net, którą miesięcznie odwiedza ponad 4 miliony klientów! A dzięki platformie Saly e-commerce B2B firma może w pełni automatycznie obsłużyć swoich zainteresowanych, nawet trzykrotnie zwiększając zyski sprzedaży. Dowiedz się więcej>>>.

Powiązane posty