The Saly Blog
Twoje kompendium wiedzy na temat B2B

Webinar -Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
17 grudnia odbył się webinar organizowany przez naszego partnera Harbingers, podczas którego Saly wystąpiło jako partner strategiczny wydarzenia. Podzieliliśmy się wiedzą o tym, jak skutecznie łączyć marketing, budowanie marki i technologię, by osiągać konkretne rezultaty w sprzedaży B2B.

Webinar -Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
17 grudnia odbył się webinar organizowany przez naszego partnera Harbingers, podczas którego Saly wystąpiło jako partner strategiczny wydarzenia. Podzieliliśmy się wiedzą o tym, jak skutecznie łączyć marketing, budowanie marki i technologię, by osiągać konkretne rezultaty w sprzedaży B2B.

Zewnętrzny kredyt kupiecki na platformie B2B
Prowadzisz sklep internetowy na platformie Saly i chcesz zaoferować swoim klientom firmowym jeszcze lepsze warunki płatności? Dzięki współpracy z Finiatą, wprowadzamy nową metodę płatności B2B, która zapewni wygodę i bezpieczeństwo zarówno Tobie, jak i Twoim klientom.

Platforma B2B nie taka straszna. Czy posiadanie własnej platformy B2B musi być drogie?
Posiadanie własnej platformy B2B może być kluczowe dla rozwoju i sukcesu twojego biznesu. Jednak wiele małych i średnich przedsiębiorstw może wahać się przed tym krokiem,

5 wyzwań transcommerce B2B. Czy jesteś gotowy na e-Eksport?
Coraz więcej polskich przedsiębiorców decyduje się na ekspansję na zagraniczne rynki. W styczniu br. nasz krajowy eksport osiągnął poziom 131,1 mld PLN (+12% rdr.). Ogromny

Katalog PunchOut – sposób na współpracę z dużymi przedsiębiorstwami
Punchout to ważne i coraz częściej wykorzystywane narzędzie do automatyzacji zakupów w sektorze B2B. Warto wiedzieć jak działa oraz jakie ma zalety. Przygotowaliśmy odpowiedzi na

Kluczowe funkcje ecommerce B2B 2023
Obecne trudne realia rynkowe stały się paradoksalnie jednym z głównych motorów napędowych cyfryzacji. Dane te potwierdza raport Digi Index 2022, zgodnie z którym inwestycje w

E-commerce B2B a obsługa klienta biznesowego za granicą: szanse i wyzwania
Prowadzenie e-commerce za granicą to szansa na rozwój Twojej firmy. Jak wprowadzić sprzedaż B2B na nowy rynek? Poznaj 5 wskazówek, które mogą pomóc Ci przygotować

Statusy zamówień – e-handel B2B potrzebuje ich bardziej niż myślisz
Podstawową zaletą korzystania ze Statusów Zamówień jest zachowanie transparentności firmy. Dzięki bieżącemu informowaniu klienta, co się dzieje z jego zamówieniem, konsument posiada poczucie kontroli nad

Zarządzanie Statusami Zamówień – sposób na transparentność firmy
Co daje Zarządzanie Statusami Zamówień? Przede wszystkim dzięki nim Twoja marka posiada większą transparentność. Co z kolei zyskasz na transparentności firmy? Zadowolenie klienta, lojalność konsumenta,

Struktura organizacyjna firmy – co wpływa na skuteczność w B2B ecommerce?
W zależności od tego, na którym z etapów wejścia w rynek B2B ecommerce znajduje się Twoja firma, inaczej wygląda jej struktura organizacyjna. A w zależności