Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Czy przeprowadzacie migrację danych z mojej aktualnej platformy B2B do Saly?

Tak, w wersjach PRO i ENTERPRISE zapewniamy pełne wsparcie w zakresie migracji danych z innych platform sprzedażowych.

Czy mam wsparcie techniczne i SLA?

Software Level Agreement (SLA) Tak, z gwarancją SLA nie musisz obawiać się ewentualnych awarii i braku dostępności usług! Dajemy gwarancję, że twój system będzie dostępny przez 99% czasu.   Wsparcie techniczne Oczywiście! Korzystaj z naszego dedykowanego wsparcia technicznego.

Gdzie są przechowywane dane i jak często robicie ich back-up?

Serwery Twoje dane są bezpieczne. Saly.pl korzysta z najnowocześniejszej i najbezpieczniejszej serwerowni w Europie Środkowo-Wschodniej (zlokalizowanej w Poznaniu) z certyfikatem Rated 4 wg ANSI/TIA-942 potwierdzającym najwyższy standard bezpieczeństwa we wszystkich czterech obszarach: architektury, mechaniki, zasilania i telekomunikacji.   Back-up Nie musisz się martwić o kopie zapasowe. Wszystkim zajmuje się nasz dział DevOps. Tworzymy dla Ciebie...

Czy Saly może pracować pod moją domeną?

Tak, potrzebujemy tylko przekierowania subdomeny na nasze serwery.