Korzystaj z rozwiązań i funkcjonalności, które mają znaczenie i budują relacje z Klientem.
Korzystaj z rozwiązań i funkcjonalności, które
Zapewnij Klientom sprawne zarządzanie ofertami handlowymi dla ich partnerów biznesowych.
Manager ds. zakupów z łatwością tworzy indywidualne kolekcje produktów dla swojego klienta końcowego bezpośrednio z panelu B2B. Pełna kontrola ze strony kierownika działu w trakcie przygotowywania ofert. Nadaje swoim pracownikom prawa w systemie i decyduje, kto może zarządzać kolekcjami, a kto – składa zamówienia. Możliwość zapisywania dowolnej liczby wygenerowanych kolekcji pozwala na automatyzację procesu składania zamówień w przyszłości.
Automatyzuj proces zamówień i obsługi Klientów. W wielu językach i na tylu rynkach, ilu chcesz.
Uważasz, że w B2B czas to pieniądz? My też. Dlatego chcemy, żebyś jak najmniej czasu tracił na powtarzalne czynności jak np. obsługa zamówień, a mógł skupić się na rozwoju sprzedaży. Nadajesz Twoim klientom dostęp do cyfrowego katalogu produktów, ich indywidualne progi rabatowe i cenniki już tam są. Dzięki intuicyjnemu User Interface, Twój klient szybko znajdzie interesujący go produkt, doda go do koszyka oraz złoży zamówienie. Może je powtórzyć jednym kliknięciem.
Zaprezentuj swoje produkty w intuicyjny, przejrzysty, cyfrowy sposób na laptopie i smartfonie. Nie trać budżetu na drukowane katalogi.
Dziś klienci biznesowi wymagają wygodnych, intuicyjnych rozwiązań – takich, z których na co dzień korzystają jako konsumenci. Kupując na Allegro w wolnym czasie, trudno jest im przejść do uciążliwego poszukiwania produktów w drukowanym katalogu. Przejrzysta prezentacja oferty, responsywność, łatwe przechodzenie między produktami i wyszukiwanie – to teraz podstawa dobrego B2B Customer Experience.
Nie trać żadnej szansy sprzedażowej. Wyszukiwarka z real time indexing zawsze znajdzie i zarekomenduje to, co chcą kupić Twoi Klienci.
Klienci lubią i chcą sami szukać produktów, choć nie znają nazw handlowych (SKU). Dzięki wyszukiwaniu pośredniemu opartemu o scoring wyszukiwarka Saly poradzi sobie zawsze. Nie ważne czy Twoi klienci wpiszą numery z myślnikiem czy bez, czy zrobią literówkę. Enterprise search przeszuka Twoją bazę produktów, określi trafność wyników i odpowie na każde zapytanie, nieważne gdzie i kiedy zostanie zadane. Wyszukiwarka jest dedykowana dla obszernych baz produktowych i dużego ruchu w katalogu.
Pracuj na aktualnych danych importowanych z Twojego ERP (np. Comarch Optima).
Jednolite dane, z których szybko można wyciągać wnioski, to klucz do szybkiego reagowania i sprawnej obsługi klientów. Co jednak zrobić, gdy dwa ważne systemy np. księgowo-sprzedażowy i magazynowy funkcjonują obok siebie, a nie razem? Dzięki integracji pracujesz zawsze na tym samym przepływie danych, aktualizowanych w czasie rzeczywistym. Nie musisz się już obawiać, że stan rzeczywisty nie odpowiada informacjom przekazywanym przez system.
Zwiększaj wartość zamówień dzięki modułom promocji oraz obsłudze wielu koszyków.
W platformach zamówieniowych B2B liczą się funkcjonalność i wymierne korzyści biznesowe. Chcemy dać Ci możliwość stosowania prosprzedażnych
strategii marketingowych, by wartości zamówień rosły, a nie stały w miejscu. Zaproponujesz klientom produkt, który uzupełnia zamówienie. Rekomendowany artykuł pojawi się podczas dodawania produktów. Saly pomoże Ci również w promowaniu rabatowanych opakowań zbiorczych. Masz wiele możliwości personalizacji – wszystko zgodnie ze strategią sprzedażową i marketingową Twojej firmy.