Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Czym jest Saly?

Platforma B2B Saly jest dostarczana w modelu SAAS (oprogramowanie jako usługa w chmurze), dzięki czemu Twoja platforma jest stale rozwijana i aktualizowana na bieżąco. Jako dostawca oprogramowania przejmujemy pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo, wsparcie techniczne, utrzymanie infrastruktury IT oraz rozwój funkcjonalności platformy.

 

Dzięki modelowi SAAS zawsze pracujesz na najnowszej wersji platformy – możesz mieć pewność, że Twoje oprogramowanie nigdy się nie zestarzeje.

Saly to nowoczesna technologia dedykowana dla sektora B2B.

 

Jej główne przewagi nad innymi systemami B2B to:

 

  • Wydajny software

Lekkie i zwinne oprogramowanie, bez długu technologicznego i zbędnych modułów nie dedykowanych dla klientów kupujących w modelu B2B;

 

  • Świetny User Experience i nowoczesny design

Prosty, intuicyjny interfejs na każdym poziomie zaawansowania technologicznego, w pełni responsywny (telefony, tablety, laptopy), dostarczający klientom niezapomnianych wrażeń podczas zakupów, a dodatkowo wpływający na ich powracalność;

 

  • Doskonała wizualizacja danych sprzedażowych i Business Intelligence

Panel analityczny z efektywną analizą danych, prognozowaniem sprzedaży, spadków i wzrostów, który umożliwia dokładne planowanie, budżetowanie i raportowanie.

Dla Ciebie Saly jest panelem zamówieniowym B2B, który umożliwia Ci nie tylko zarządzanie platformą sprzedażową, lecz również dostarcza zaawansowaną analitykę. Pomoże Ci podejmować trafne decyzje biznesowe oparte na danych. 

 

Dla Twojego klienta Saly jest katalogiem produktów online oraz systemem zamówieniowym. W czym tkwi różnica? 

 

  • Katalog produktów jest rodzajem strony internetowej, na której każdy może przeglądać proponowany przez Ciebie asortyment – nie ma jednak wglądu w ceny, stany magazynowe oraz nie ma możliwości zakupu. 

 

  • System zamówieniowy online umożliwia Twoim zalogowanym klientom składanie zamówień, wyświetlanie cen z uwzględnieniem indywidualnych rabatów, podgląd stanów magazynowych, czyli dostęp do wszystkich funkcjonalności zakupowych. 

Platforma B2B to oprogramowanie do sprzedaży i obsługi klientów biznesowych online. Takie narzędzie odpowiada na potrzeby producentów, hurtowni i dystrybutorów. Jej zasada działania jest podobna do sklepu internetowego, ale wyróżnia ją dostępność funkcjonalności dedykowanych sprzedaży B2B:

 

  • Zarządzanie polityką cenową – możliwość definiowania i udostępniania indywidualnych cenników wynikających z polityki handlowej nie tylko dla pojedynczego wybranego klienta biznesowego, ale również dla całych grup klientów.

 

  • Automatyzacja powtarzalnych zamówień – platforma B2B musi być wyposażona w szereg funkcji oszczędzających czas, takich jak powtarzanie koszyka oraz szybkie wprowadzanie zamówień poprzez wklejanie listy produktów w formacie CSV i XLS.

 

  • Wielokoszykowość – możliwość tworzenia kilka zamówień jednocześnie i wysyłania je pod różne adresy.

 

 

  • Zarządzanie informacją produktowąmoduł PIM pomoże zadbać o poprawność i kompletność danych produktowych, w tym informacji technicznych.

 

 

  • Segmentacja i raporty analitycznezaplecze analityczne pozwalające na szybkie wyciąganie wniosków biznesowych, dokładne planowanie, budżetowanie i raportowanie.

 

Jak zacząć?

Zrobimy to za Ciebie. Zaczynasz zarządzać treściami (produkty, newsy, zdjęcia itd.) na skonfigurowanej platformie.

Przede wszystkim musisz podjąć decyzję, z której wersji platformy chcesz korzystać: EASY czy PRO.

 

W wersji PRO integrujemy dane z Twoim ERP, więc będziemy Cię prosić o dostępy. Ponadto masz więcej możliwości obsługi procesów sprzedażowych B2B, a mianowicie dodatkowe moduły, takie jak: handlowcy, grupy klientów, business intelligence, wirtualne opakowania zbiorcze.

 

W wersji EASY, dane wprowadzasz ręcznie, więc nie przekazujesz nam dostępów do ERP. Korzystasz ze wszystkich standardowych modułów.

 

Szczegółowe porównanie wersji platformy B2B możesz zobaczyć tutaj: https://saly.pl/cennik/.

 

W zależności od Twoich potrzeb biznesowych i indywidualnych wymagań masz do wyboru 3 pakiety: EASY, PRO lub ENTERPRISE. Zapłacisz za wdrożenie platformy (jednorazowy koszt) oraz miesięczną opłatę za dostępne moduły.

 

Szczegółowy cennik systemu znajdziesz tutaj: https://saly.pl/cennik/.

 

Wdrożenie platformy Saly składa się z kilku etapów, obejmujących analizę przedwdrożeniową systemu (infrastruktura IT, Twoje wymagania biznesowe), konfigurację platformy, integrację z systemami zewnętrznymi, testy wdrożeniowe. Będziemy Cię informować na bieżąco o statusie każdego z etapów. Po zakończeniu wdrożenia nadal pozostajemy w kontakcie i wspólnie rozwijamy możliwości Saly, aby odpowiadać na pojawiające się potrzeby rynku i Twoich klientów.

 

Czas wdrożenia platformy zależy od wybranego planu platformy (EASY, PRO, ENTERPRISE) – ilości i złożoności procesów (np. integracja z systemem ERP) i funkcji (np. wirtualne opakowania zbiorcze), jakie mają być obsługiwane.

Kwestie techniczne

Tak, potrzebujemy tylko przekierowania subdomeny na nasze serwery.

Serwery

Twoje dane są bezpieczne. Saly.pl korzysta z najnowocześniejszej i najbezpieczniejszej serwerowni w Europie Środkowo-Wschodniej (zlokalizowanej w Poznaniu) z certyfikatem Rated 4 wg ANSI/TIA-942 potwierdzającym najwyższy standard bezpieczeństwa we wszystkich czterech obszarach: architektury, mechaniki, zasilania i telekomunikacji.

 

Back-up

Nie musisz się martwić o kopie zapasowe. Wszystkim zajmuje się nasz dział DevOps. Tworzymy dla Ciebie redundantny back-up danych co 4h.

Tak, Saly jest w pełni responsywny.

Software Level Agreement (SLA)

Tak, z gwarancją SLA nie musisz obawiać się ewentualnych awarii i braku dostępności usług! Dajemy gwarancję, że twój system będzie dostępny przez 99% czasu.

 

Wsparcie techniczne

Oczywiście! Korzystaj z naszego dedykowanego wsparcia technicznego.

Tak, w wersjach PRO i ENTERPRISE zapewniamy pełne wsparcie w zakresie migracji danych z innych platform sprzedażowych.

Funkcjonalności

Saly to nowoczesne oprogramowanie zbudowane stricte pod wymagania rynku B2B i posiada wszystkie niezbędne funkcje, które pozwalają firmom efektywnie obsługiwać swoich klientów zdalnie. Poza podstawowymi funkcjami, w wersji ENTERPRISE oferujemy możliwość uzupełnienia platformy o dedykowane rozwiązania zgodnie z Twoimi wymaganiami.

Tak, w Saly można tworzyć grupy użytkowników i nadawać im różne uprawnienia do działania w ramach platformy.

 

Masz możliwość wyboru takich ról:

 

  • Administrator – posiada pełny zakres uprawnień;
  • Handlowiec – zarządza danymi o klientach (dane podstawowe, limit kupiecki, cennik) oraz zamówieniami tych klientów (edycja zamówienia, zmiana statusu). Może też składać zamówienia w imieniu klienta.
  • Marketingowiec / SEO – dba o estetykę i poprawność treści (kategorie produktów, opisy, specyfikacje, media) w katalogu online oraz w zakładce aktualności. Zarządza modułem promocji.
  • Niestandardowa rola – administrator może wybrać uprawnienia dla pracownika lub zmienić te domyślne.

Nie. Platforma Saly wyróżnia się intuicyjnym interfejsem i doskonałym UX-em, więc nie potrzebujesz żadnej wiedzy technicznej, aby efektywnie administrować nią w ramach codziennych działań e-biznesowych.