Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Wyślesz naszą markę
w kosmos?

Zwinnie rozwijaj nowy soft. Sprawdź szczegóły oferty.

Projektujemy oraz produkujemy użyteczne i ładne dedykowane aplikacje webowe, które rozwiązują złożone problemy biznesowe.

Kreujemy i rozwijamy własny produkt Saly - platformę e-commerce B2B, która tworzy nowy segment rynku sprzedaży online!

Tworzymy nową jakość oprogramowania ecommerce B2B w SAAS

Pracujemy dla fantastycznych klientów z topowych branż: Odnawialne Źródła Energii, E-commerce, Smart Home, Elektromobilność – m.in. Columbus Energy SA, Morele.net, Somfy Polska.

Kogo szukamy?

Będziemy zadowoleni jeśli:

  • masz min. 4 lat doświadczenia w marketingu, w tym min. 2 lata na podobnym stanowisku w firmie technologicznej/saas/IT
  • znasz narzędzia CRM i rozumiesz proces sprzedaży (lejek sprzedaży) w B2B ( szczególnie w przypadku softwaru)
  • masz silne umiejętności analityczne i komunikacyjne (zarówno werbalne, jak i pisemne)
  • masz kompetencje w zakresie zarządzania zadaniami i czasem pracy zespołu
  • masz doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji kampanii dla docelowych odbiorców; w prowadzeniu kampanii digital marketingowych, content marketingowych strategii i analityki
  • znasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację w mowie i piśmie
  • obsługujesz platformy i narzędzia performance marketingu, takich jak Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, Google Tag Manager, WordPress, User i inne

MILE WIDZIANE

  • będziemy mega szczęśliwi jeśli prowadzisz i zarządzasz taktykami marketingowymi opartymi na danych, w tym: performance, email, content/PR. Od koncepcji do realizacji, definiujesz cele i KPI w szybkim tempie, w środowisku test & learn.

 

Dołączając do nas, do Twoich codziennych obowiązków będzie należało m.in:

  • generowanie nowych leadów jak również pielęgnowanie relacji z potencjalnymi klientami (lead nurturing).
  • planowanie i realizacja kampanii Google Ads (Search Network, Display Network, YouTube Ads, Gmail Ads) ukierunkowanych na generowanie leadów
  • planowanie i realizacja kampanii w mediach społecznościowych (generowanie leadów za pomocą Facebook Ads, LinkedIn Ads)
  • monitorowanie i optymalizacja wydajności SEO
  • mierzenie i raportowanie wydajności wszystkich cyfrowych kampanii marketingowych
  • ścisła współpraca z zespołami sprzedaży, Project Management i IT w celu dostarczania na każdym etapie customer journey jakościowych materiałów marketingowych i komunikacyjnych
  • organizacja i prowadzenie wydarzeń (webinary, prezentacje, eventy) oraz koordynacja udziału firmy na targach i konferencjach
  • zarządzanie i rozwój stron www (CMS WordPress, Elementor PRO);
  • kontakt z klientami w celu publikacji referencji i/lub case study

A co oferujemy?

  • tworzymy nową jakość oprogramowania ecommerce B2B w SAAS
  • pracujemy dla fantastycznych klientów z topowych branż: Odnawialne Źródła Energii, Ecommerce, Smart Home, Elektromobilność – m.in. Columbus Energy S.A. Morelene.net, Somfy Polska
  • mamy wpływ i angażujemy się w to co robimy, świętujemy nasze sukcesy
  • gramy zespołowo i podejmujemy coraz to ciekawsze wyzwania i dlatego właśnie potrzebujemy Ciebie 🙂
  • będziesz mógł/mogła samodzielnie stworzyć i wdrożyć procesy marketingowe i rozwijać systematycznie zespół
  • masz znaczącą rolę i wpływ w tworzeniu i realizacji strategii produktu i spółki
  • bardzo duży wpływ na firmę i nasz produkt z marketingowego punktu widzenia
  • kontrakt B2B/umowę o pracę

Szczegóły


2-4 lata doświadczenia – 6 700 – 10 000 netto miesięcznie – B2B / 4000 – 6000 netto miesięcznie UoP 

+5 lat doświadczenia – 11 800 – 15 000 netto miesięcznie – B2B / 7000 – 9000 netto miesięcznie UoP

Proces rekrutacji

  1. Sprawnie zapoznamy się z Twoją aplikacją
  2. Jeżeli spełniasz wymagania – otrzymasz zaproszenie na rozmowę online (HR + techniczna)
  3. Techniczne zadanie rekrutacyjne – liczymy, że rozwiążesz je z łatwością
  4. Decyzja i feedback – szybko i konkretnie 🙂

Brzmi dobrze? Nie zwlekaj!