Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Branża IT to Twoja miłość?

Sprawdź szczegóły oferty.

Projektujemy oraz produkujemy użyteczne i ładne dedykowane aplikacje webowe, które rozwiązują złożone problemy biznesowe.

Kreujemy i rozwijamy własny produkt Saly - platformę e-commerce B2B, która tworzy nowy segment rynku sprzedaży online!

Tworzymy nową jakość oprogramowania ecommerce B2B w SAAS

Pracujemy dla fantastycznych klientów z topowych branż: Odnawialne Źródła Energii, E-commerce, Smart Home, Elektromobilność – m.in. Columbus Energy SA, Morele.net, Somfy Polska.

Kogo szukamy?

Będziemy zadowoleni jeśli:

  • masz minimum 2 lata doświadczenia w pracy z klientami B2B, najlepiej przy produkcie typu SaaS/e-commerce
  • cechuje Cię dobra znajomość branży IT i zagadnień technicznych
  • posiadasz umiejętność analizy wymagań klienta pod kątem technicznym i biznesowym
  • rozumiesz, że rola Customer Success Managera wymaga zrozumienia pracy innych działów, na porządku dziennym debatujesz z osobami odpowiadającymi za rowój produktu
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2/C1
  • dobra znajomość systemów JIRA, Confluence
  • komunikatywność i praca zespołowa to Twoje mocne strony – bez tego nie wyobrażamy sobie wspólnej pracy
  • potrafisz skutecznie rozwiązywać problemy
  • cechuje Cię bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność priorytetyzacji zadań
  • mile widziana znajomość zwinnych metod zarządzania projektami

Jakie wyzwania będą na Ciebie czekać w naszym zespole?

  • prowadzenie skutecznego procesu onboardingu nowych Klientów B2B, w tym wsparcie przy wdrożeniu produktu – platformy e-commerce b2b Saly
  • realny wpływ na usprawnienie powtarzalnych procesów tj. onboarding nowego Klienta i wdrażanie produktu,
  • długofalowe wsparcie klientów podczas użytkowania produktu,
  • reagowanie i definiowanie potrzeb Klientów,
  • dbanie o przestrzeganie harmonogramu prac,
  • budowanie stabilnych, długofalowych relacji z klientami B2B
  • dbanie o wysoki poziom satysfakcji Klientów, up-selling dodatkowych pakietów usług
  • edukowanie klientów w zakresie użytkowania platformy Saly, tworzenie materiałów tj.  samouczek, instrukcje, baza dobrych praktyk i wszelkiej innej dokumentacji niezbędnej Klientom,
  • współpraca z zespołem sprzedażowym, Project oraz Development Managementem w zakresie realizacji codziennych zadań

A co oferujemy?

  • pracę w modelu hybrydowym w dynamicznie rozwijającej się firmie technologicznej
  • dowolna forma współpracy – B2B, UoP, UZ
  • elastyczne godziny pracy, zaczynamy między 8.00 a 9.30
  • lekcje języka angielskiego oraz dofinansowanie do opieki medycznej
  • nowoczesne biuro tuż obok krakowskiego zalewu i plaży Bagry
  • długoterminowe projekty ze stałymi, ale zwinnymi klientami w obszarze e-commerce
  • wpływ na kształt produktu, na który jest duże zapotrzebowanie na rynku
  • regularny feedback – zarówno merytoryczny jak i rozwojowy

Dlaczego warto dołączyć do Teamu Saly!

  • tworzymy nową jakość oprogramowania e-commerce B2B w SaaS na autorskiej platformie
  • zostaliśmy objęci programem Microsoft for Startups, dzięki czemu możemy się intensywnie skalować zarówno pod kątem sprzedażowym jak i technologicznym. Mamy zapewnione wsparcie zespołu konsultantów Microsoft i możliwość pełnego wykorzystania produktów i usług w chmurze Azure
  • mamy wpływ i angażujemy się w to co robimy 
  • świętujemy nasze sukcesy

Szczegóły

8 400 – 10 000 PLN netto miesięcznie – B2B

5 000 – 6 000 netto miesięcznie –  UoP

CV wysłane, co dalej?

  1. Sprawnie zapoznamy się z Twoją aplikacją
  2. Jeżeli spełniasz wymagania – otrzymasz zaproszenie na rozmowę online
  3. Wybranych kandydatów zaprosimy na spotkanie w biurze
  4. Decyzja i feedback – szybko i konkretnie 🙂

Brzmi dobrze? Nie zwlekaj!