Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Wyślesz naszą markę
w kosmos?

Sprawdź szczegóły oferty.

Projektujemy oraz produkujemy użyteczne i ładne dedykowane aplikacje webowe, które rozwiązują złożone problemy biznesowe.

Kreujemy i rozwijamy własny produkt Saly - platformę e-commerce B2B, która tworzy nowy segment rynku sprzedaży online!

Tworzymy nową jakość oprogramowania ecommerce B2B w SAAS

Pracujemy dla fantastycznych klientów z topowych branż: Odnawialne Źródła Energii, E-commerce, Smart Home, Elektromobilność – m.in. Columbus Energy SA, Morele.net, Somfy Polska.

Kogo szukamy?

Będziemy zadowoleni jeśli:

  • Posiadasz minimum 1,5 roku doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (Copywriter, Specjalista ds. contentu albo Specjalista ds. social media)
  • Masz „lekkie pióro” – potrafisz dostosować styl tekstu do przekazu marki, konkretnego kanału komunikacji oraz branży – możesz pochwalić się treściami na zróżnicowane tematy
  • Znasz specyfikę i zarządzanie komunikacją w Social Media (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok,)
  • Śledzisz trendy w dziedzinie content marketingu oraz szeroko pojętej promocji i reklamy,
  • Świetnie znasz język polski, dbasz o poprawność językową i szczegóły
  • Treści po angielsku tworzysz równie skutecznie jak w języku polskim (poziom B2/C1)
  • W pełni angażujesz się w wykonywane obowiązki, cechuje Cię skrupulatność oraz terminowość

Twoimi dodatkowymi atutami będzie:  

  • Pisanie tekstów nasyconych słowami kluczowymi, zarówno pod wyszukiwarki internetowe (teksty SEO), jak i pod czytelnika
  • Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi tj. Senuto; Google Search Console, Google Trends
  • Podstawowa znajomość prowadzenia kampanii płatnych, narzędzi typu Google Analytics oraz umiejętność poprawnego wnioskowania na podstawie danych w nich zawartych

Dołączając do nas, do Twoich codziennych obowiązków będzie należało m.in:

  • Tworzenie inspirujących wysokiej jakości treści do komunikacji wewnętrznej u klientów, kampanii online, publikacji na blogu, w mediach społecznościowych, do e-booków, landing page, na potrzeby mailing’ów i newsletter’ów, artykułów i informacji prasowych dla mediów itp., a także do materiałów drukowanych
  • Współtworzenie i realizacja kampanii employer brandingowych oraz planów komunikacji dla klientów, w tym claim’y, hasła, big idea
  • Analiza oraz mierzenie skuteczności tworzonych treści i optymalizowanie ich w celu uzyskania jeszcze lepszych wyników w przyszłości
  • Analizowanie trendów, poszukiwanie, optymalizacja i wdrażanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych
  • Bliska współpraca z Project Managerami, zespołem graficznym
  • Przygotowywanie zestawień i raportów z wykonanej pracy

A co oferujemy?

  • Będziesz współtworzyć i realizować różnorodne i wielokanałowe kampanie z zakresu employer brandingu i  komunikacji wewnętrznej dla klientów korporacyjnych z różnych branż
  • Będziesz pracować z interdyscyplinarnym, kreatywnym i doświadczonym zespołem specjalistów 
  • Będziesz mieć dużą niezależność i swobodę wdrażania swoich kreatywnych i odważnych pomysłów
  • Oferujemy pracę na pełny etat (dogodna forma zatrudnienia B2B/UZ/UoP w elastycznych godzinach (8-9:30) w krakowskim biurze niedaleko zalewu i plaży Bagry
  • Lekcja angielskiego oraz dofinansowanie do opieki medycznej
  • Możesz liczyć na regularny feedback – merytoryczny i rozwojowy oraz swobodną atmosferę pracy sprzyjającą dzieleniu się pomysłami i przemyśleniami 

Szczegóły

 

5 000 – 5 800 netto miesięcznie – B2B / 3000 – 3500 netto miesięcznie UoP 

Proces rekrutacji

  1. Sprawnie zapoznamy się z Twoją aplikacją i wybranymi przez Ciebie tekstami po polsku i angielsku
  2. Jeżeli spełniasz wymagania – otrzymasz zaproszenie na rozmowę online
  3. Zadanie rekrutacyjne – liczymy, że rozwiążesz je z łatwością
  4. Decyzja i feedback – szybko i konkretnie 🙂

Brzmi dobrze? Nie zwlekaj!