Projektujemy oraz produkujemy użyteczne i ładne dedykowane aplikacje webowe, które rozwiązują złożone problemy biznesowe.
Kreujemy i rozwijamy własny produkt Saly - platformę e-commerce B2B, która tworzy nowy segment rynku sprzedaży online!
Tworzymy nową jakość oprogramowania ecommerce B2B w SAAS
Pracujemy dla fantastycznych klientów z topowych branż: Odnawialne Źródła Energii, E-commerce, Smart Home, Elektromobilność – m.in. Columbus Energy SA, Morele.net, Somfy Polska.
Posiadasz minimum 1,5 roku doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (Copywriter, Specjalista ds. contentu albo Specjalista ds. social media)
Masz „lekkie pióro” – potrafisz dostosować styl tekstu do przekazu marki, konkretnego kanału komunikacji oraz branży – możesz pochwalić się treściami na zróżnicowane tematy
Znasz specyfikę i zarządzanie komunikacją w Social Media (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok,)
Śledzisz trendy w dziedzinie content marketingu oraz szeroko pojętej promocji i reklamy,
Świetnie znasz język polski, dbasz o poprawność językową i szczegóły
Treści po angielsku tworzysz równie skutecznie jak w języku polskim (poziom B2/C1)
W pełni angażujesz się w wykonywane obowiązki, cechuje Cię skrupulatność oraz terminowość
Twoimi dodatkowymi atutami będzie:
Pisanie tekstów nasyconych słowami kluczowymi, zarówno pod wyszukiwarki internetowe (teksty SEO), jak i pod czytelnika
Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi tj. Senuto; Google Search Console, Google Trends
Podstawowa znajomość prowadzenia kampanii płatnych, narzędzi typu Google Analytics oraz umiejętność poprawnego wnioskowania na podstawie danych w nich zawartych
Dołączając do nas, do Twoich codziennych obowiązków będzie należało m.in:
Tworzenie inspirujących wysokiej jakości treści do komunikacji wewnętrznej u klientów, kampanii online, publikacji na blogu, w mediach społecznościowych, do e-booków, landing page, na potrzeby mailing’ów i newsletter’ów, artykułów i informacji prasowych dla mediów itp., a także do materiałów drukowanych
Współtworzenie i realizacja kampanii employer brandingowych oraz planów komunikacji dla klientów, w tym claim’y, hasła, big idea
Analiza oraz mierzenie skuteczności tworzonych treści i optymalizowanie ich w celu uzyskania jeszcze lepszych wyników w przyszłości
Analizowanie trendów, poszukiwanie, optymalizacja i wdrażanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych
Bliska współpraca z Project Managerami, zespołem graficznym
Przygotowywanie zestawień i raportów z wykonanej pracy
A co oferujemy?
Będziesz współtworzyć i realizować różnorodne i wielokanałowe kampanie z zakresu employer brandingu i komunikacji wewnętrznej dla klientów korporacyjnych z różnych branż
Będziesz pracować z interdyscyplinarnym, kreatywnym i doświadczonym zespołem specjalistów
Będziesz mieć dużą niezależność i swobodę wdrażania swoich kreatywnych i odważnych pomysłów
Oferujemy pracę na pełny etat (dogodna forma zatrudnienia B2B/UZ/UoP w elastycznych godzinach (8-9:30) w krakowskim biurze niedaleko zalewu i plaży Bagry
Lekcja angielskiego oraz dofinansowanie do opieki medycznej
Możesz liczyć na regularny feedback – merytoryczny i rozwojowy oraz swobodną atmosferę pracy sprzyjającą dzieleniu się pomysłami i przemyśleniami