The Saly Blog
Twoje kompendium wiedzy na temat B2B
Zewnętrzny kredyt kupiecki na platformie B2B
Prowadzisz sklep internetowy na platformie Saly i chcesz zaoferować swoim klientom firmowym jeszcze lepsze warunki płatności? Dzięki współpracy z Finiatą, wprowadzamy nową metodę płatności B2B, która zapewni wygodę i bezpieczeństwo zarówno Tobie, jak i Twoim klientom.
Optymalizacja procesów zamówień i ekspansja międzynarodowa lidera branży bieliźniarskiej
Poznaj historię sukcesu Henderson i dowiedz się, jak samodzielne wdrożenie zaawansowanych rozwiązań technologicznych może stać się kluczem do efektywnego zarządzania rozbudowaną siecią dystrybucji.
Platforma B2B nie taka straszna. Czy posiadanie własnej platformy B2B musi być drogie?
Posiadanie własnej platformy B2B może być kluczowe dla rozwoju i sukcesu twojego biznesu. Jednak wiele małych i średnich przedsiębiorstw może wahać się przed tym krokiem,
5 wyzwań transcommerce B2B. Czy jesteś gotowy na e-Eksport?
Coraz więcej polskich przedsiębiorców decyduje się na ekspansję na zagraniczne rynki. W styczniu br. nasz krajowy eksport osiągnął poziom 131,1 mld PLN (+12% rdr.). Ogromny
Katalog PunchOut – sposób na współpracę z dużymi przedsiębiorstwami
Punchout to ważne i coraz częściej wykorzystywane narzędzie do automatyzacji zakupów w sektorze B2B. Warto wiedzieć jak działa oraz jakie ma zalety. Przygotowaliśmy odpowiedzi na
Kluczowe funkcje ecommerce B2B 2023
Obecne trudne realia rynkowe stały się paradoksalnie jednym z głównych motorów napędowych cyfryzacji. Dane te potwierdza raport Digi Index 2022, zgodnie z którym inwestycje w
E-commerce B2B a obsługa klienta biznesowego za granicą: szanse i wyzwania
Prowadzenie e-commerce za granicą to szansa na rozwój Twojej firmy. Jak wprowadzić sprzedaż B2B na nowy rynek? Poznaj 5 wskazówek, które mogą pomóc Ci przygotować
Statusy zamówień – e-handel B2B potrzebuje ich bardziej niż myślisz
Podstawową zaletą korzystania ze Statusów Zamówień jest zachowanie transparentności firmy. Dzięki bieżącemu informowaniu klienta, co się dzieje z jego zamówieniem, konsument posiada poczucie kontroli nad
Zarządzanie Statusami Zamówień – sposób na transparentność firmy
Co daje Zarządzanie Statusami Zamówień? Przede wszystkim dzięki nim Twoja marka posiada większą transparentność. Co z kolei zyskasz na transparentności firmy? Zadowolenie klienta, lojalność konsumenta,
Struktura organizacyjna firmy – co wpływa na skuteczność w B2B ecommerce?
W zależności od tego, na którym z etapów wejścia w rynek B2B ecommerce znajduje się Twoja firma, inaczej wygląda jej struktura organizacyjna. A w zależności
Stagnacja wakacyjna na rynku e-commerce B2B: co zrobić, by nie była stratą dla Twojego biznesu?
W wielu branżach okres letni to czas stagnacji rynkowej i przedłużonych procesów decyzyjnych. Dzieje się tak przez liczne urlopy i wyjazdy przedsiębiorców. W efekcie wiele