The Saly Blog
Twoje kompendium wiedzy na temat B2B

Zarządzanie Zapasami w Wielu Lokalizacjach: Strategiczny Model Optymalizacji Dystrybucji B2B
W erze dostaw tego samego dnia i rosnących wymagań klientów B2B, tradycyjny model pojedynczego centrum dystrybucyjnego staje się niewystarczający. Badania McKinsey Global Institute wykazują, że przedsiębiorstwa wdrażające strategię zarządzania zapasami w wielu magazynach osiągają redukcję kosztów dystrybucji o 25% przy jednoczesnym skróceniu czasu realizacji zamówień o 23%. Co istotne, próg opłacalności tej strategii rozpoczyna się już przy obrotach 25-30 mln PLN rocznie, czyniąc ją dostępną nie tylko dla korporacji, ale również dla dynamicznie rozwijających się firm średniej wielkości.

Zarządzanie Zapasami w Wielu Lokalizacjach: Strategiczny Model Optymalizacji Dystrybucji B2B
W erze dostaw tego samego dnia i rosnących wymagań klientów B2B, tradycyjny model pojedynczego centrum dystrybucyjnego staje się niewystarczający. Badania McKinsey Global Institute wykazują, że przedsiębiorstwa wdrażające strategię zarządzania zapasami w wielu magazynach osiągają redukcję kosztów dystrybucji o 25% przy jednoczesnym skróceniu czasu realizacji zamówień o 23%. Co istotne, próg opłacalności tej strategii rozpoczyna się już przy obrotach 25-30 mln PLN rocznie, czyniąc ją dostępną nie tylko dla korporacji, ale również dla dynamicznie rozwijających się firm średniej wielkości.

Polski biznes B2B traci miliardy przez złe zarządzanie zapasami
Wyobraź sobie, że co roku wyparowuje kwota równa całemu PKB Kanady. Tyle właśnie kosztuje świat nieefektywne zarządzanie zapasami. 1.8 tryliona dolarów według najnowszych badań IHL Services. To nie pomyłka. To nie przelicznik. To realne pieniądze, które firmy tracą przez brak zatowarowania (stockout), nadmierne zapasy i błędy w planowaniu.

Webinar -Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
17 grudnia odbył się webinar organizowany przez naszego partnera Harbingers, podczas którego Saly wystąpiło jako partner strategiczny wydarzenia. Podzieliliśmy się wiedzą o tym, jak skutecznie łączyć marketing, budowanie marki i technologię, by osiągać konkretne rezultaty w sprzedaży B2B.

Zewnętrzny kredyt kupiecki na platformie B2B
Prowadzisz sklep internetowy na platformie Saly i chcesz zaoferować swoim klientom firmowym jeszcze lepsze warunki płatności? Dzięki współpracy z Finiatą, wprowadzamy nową metodę płatności B2B, która zapewni wygodę i bezpieczeństwo zarówno Tobie, jak i Twoim klientom.

Platforma B2B nie taka straszna. Czy posiadanie własnej platformy B2B musi być drogie?
Posiadanie własnej platformy B2B może być kluczowe dla rozwoju i sukcesu twojego biznesu. Jednak wiele małych i średnich przedsiębiorstw może wahać się przed tym krokiem,

5 wyzwań transcommerce B2B. Czy jesteś gotowy na e-Eksport?
Coraz więcej polskich przedsiębiorców decyduje się na ekspansję na zagraniczne rynki. W styczniu br. nasz krajowy eksport osiągnął poziom 131,1 mld PLN (+12% rdr.). Ogromny

Katalog PunchOut – sposób na współpracę z dużymi przedsiębiorstwami
Punchout to ważne i coraz częściej wykorzystywane narzędzie do automatyzacji zakupów w sektorze B2B. Warto wiedzieć jak działa oraz jakie ma zalety. Przygotowaliśmy odpowiedzi na

Kluczowe funkcje ecommerce B2B 2023
Obecne trudne realia rynkowe stały się paradoksalnie jednym z głównych motorów napędowych cyfryzacji. Dane te potwierdza raport Digi Index 2022, zgodnie z którym inwestycje w

E-commerce B2B a obsługa klienta biznesowego za granicą: szanse i wyzwania
Prowadzenie e-commerce za granicą to szansa na rozwój Twojej firmy. Jak wprowadzić sprzedaż B2B na nowy rynek? Poznaj 5 wskazówek, które mogą pomóc Ci przygotować

Statusy zamówień – e-handel B2B potrzebuje ich bardziej niż myślisz
Podstawową zaletą korzystania ze Statusów Zamówień jest zachowanie transparentności firmy. Dzięki bieżącemu informowaniu klienta, co się dzieje z jego zamówieniem, konsument posiada poczucie kontroli nad