Indywidualne cenniki.
Zapewniasz użytkownikom dwustopniowy dostęp do Twojej platformy e-commerce B2B. Saly w wersji niezalogowanej może pełnić rolę strony firmowej z otwartym katalogiem produktów dla wszystkich zainteresowanych. Dla potwierdzonych klientów oferujesz wersję zalogowaną – panel Klienta z indywidualnymi cenami produktów i możliwością złożenia zamówienia.
Wielokoszykowość.
Zwiększaj wartość zamówień klientów dzięki obsłudze wielu koszyków. Twoi klienci mogą tworzyć kilka zamówień jednocześnie i wysyłać je pod różne adresy. Proces zakupowy w B2B jest długotrwały, dlatego kompletowanie zamówień może potrwać nawet kilka dni. Bez obaw – zapisujemy niezrealizowane koszyki i przechowujemy je na platformie dożywotnio.
Import koszyków.
Szybkie wprowadzanie zamówień umożliwia klientom kopiowanie i wklejanie lub przesyłanie listy produktów w formacie CSV i XLS. Mogą oni szybko dodać produkty i zrealizować transakcję, sprawdzając jednocześnie stany magazynowe i ceny. Przy ponownym zamówieniu szybko je powtórzą – wystarczy jedno kliknięcie.
Opakowania zbiorcze.
Kolekcje.
Enterprise search.
Nie trać żadnej szansy sprzedażowej. Każdy nowy klient odwiedzający po raz pierwszy platformę B2B szuka produktów w jak najprostszy sposób. Niezależnie od tego, jak Twoi klienci wprowadzają dane produktu, którego potrzebują: przez kod SKU, cechę, nazwę – cokolwiek – dzięki wyszukiwaniu pośredniemu opartemu o scoring, wyszukiwarka Saly zwraca prawidłowy wynik 24/7. Wyszukiwarka jest dedykowana dla obszernych baz produktowych i dużego ruchu w katalogu. Nawet dla ponad 1 500 000 jednostek w bazie produktów.