Product management
Scentralizuj wszystkie dane produktowe. Pytanie „gdzie jest opis i zdjęcie produktu X” to numer 1 w Twojej firmie? Większość informacji o produkcie jest przechowywana w głowach menedżerów lub “w marketingu”? Dzięki modułowi PIM wszystkie dane produktowe: ceny, stany magazynowe, zdjęcie, opisy SEO itp. są przechowywane w jednym miejscu. Obniżasz koszty pracy oraz usprawniasz proces wyszukiwania i modyfikowania informacji o produkcie.
Wielojęzyczność
Platforma B2B z modułem PIM nie tylko pomaga zmniejszyć wydatki na materiały papierowe off-line i osiągnąć status firmy odpowiedzialnej ekologicznie, ale także umożliwia globalną ekspansję. Saly jest w pełni przygotowany do rozszerzenia asortymentu Twojej firmy o nowe kategorie produktów na kolejne rynki zagraniczne. Dostosuj wiedzę o produkcie do potrzeb rynku docelowego. Informacje o produktach, opisy SEO, atrybuty mogą być wprowadzane w wielu językach.
Rodziny produktów
Twój produkt dostępny jest w dziesięciu wariantach, które różnią się od siebie poszczególnymi parametrami? Dzięki Saly możesz zaprezentować je wszystkie na jednej karcie produktu. Twoi klienci widzą wszystkie kombinacje wariantów produktów z ich cechami, cenami i zapasami. Mogą szybko wybrać potrzebną ilość produktów w odpowiedniej konfiguracji i łatwo złożyć zamówienie. Zapewniasz im dobry Customer Experience.
Product experience
Usystematyzowane zarządzanie informacją produktową (PIM). Wszyscy w firmie i poza nią wiedzą to samo o produktach – informacje są wyczerpujące i spójne. Tym samym zwiększasz współczynnik konwersji i zmniejszasz liczbę zwrotów. Bogate dane o produktach skuteczniej przekonują klientów do składania zamówień i zmniejszają liczbę błędnych decyzji zakupowych. Budujesz zaufanie klientów dzięki obszernej bazie dostępnych danych produktowych.
Open REST API
Koniec wielokrotnej edycji informacji produktowej w różnych miejscach! Aktualizuj informacje w jednym systemie i oszczędzaj czas na ręcznym wprowadzaniu danych. Dystrybuuj w pełni skonfigurowane informacje o produktach do innych kluczowych kanałów. Dzięki otwartemu API możesz swobodnie współpracować z innymi systemami, nasycając je aktualnymi informacjami o produktach i szybko reagując na potrzeby klientów B2B.