Zaskocz Klientów wyszukiwarką klasy Enterprise Search. Ona zawsze znajdzie to, czego szukają Twoi klienci.

Dzięki wyszukiwaniu pośredniemu opartemu o scoring poradzi sobie zawsze. Nie ważne czy Twoi klienci wpiszą numery z myślnikiem czy bez, czy zrobią literówkę. Enterprise search przeszuka Twoja bazę produktów, określi trafność wyników i odpowie na każde zapytanie.

Podejmuj trafne decyzje biznesowe oparte na bieżącej analizie danych. Zarządzaj sprzedażą w panelu Business Intelligence.

Zlecanie pracownikom analiz do wykonania “na piechotę” zajmuje ich cenny czas i powoduje niepotrzebne frustracje. Bieżąca analiza i wyciąganie wniosków, modyfikacja działania, wdrożenie nowego. Tak działają firmy przyszłości. Analizują, przewidują, prognozują i zwinnie dostosowują swoje działania do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Chwytaj okazję do zwiększania sprzedaży, nie zaśpij, kiedy ma nastąpić spadek lub wzrost. Dzięki Machine Learning i bieżącej analizie danych masz wszystko przed oczami.

Automatyzuj proces składania zamówień, ustal indywidualne ceny dla Twoich klientów.

Uważasz, że w B2B czas to pieniądz? My też. Dlatego chcemy, żebyś jak najmniej czasu tracił na powtarzalne czynności, a mógł skupić się na tym, co ma znaczenie. Nadaj każdemu z Twoich klientów dostęp do cyfrowego katalogu produktów, ustal dedykowane ceny. Dzięki intuicyjnemu User Interface, Twój klient szybko znajdzie interesujący go produkt, doda go do koszyka oraz złoży zamówienie. Może je powtórzyć jednym kliknięciem.

Pracuj na aktualnych danych importowanych z Twojego ERP (np. Comarch Optima).

Jednolite dane, z których szybko można wyciągać wnioski, to klucz do szybkiego reagowania i sprawnej obsługi klientów. Co jednak zrobić, gdy dwa ważne systemy np. księgowo-sprzedażowy i magazynowy funkcjonują obok siebie, a nie razem? Dzięki integracji pracujesz zawsze na tym samym przepływie danych, aktualizowanych w czasie rzeczywistym. Nie musisz się już obawiać, że stan rzeczywisty nie odpowiada informacjom przekazywanym przez system.

Zwiększaj wartość zamówień dzięki modułom promocji oraz obsłudze wielu koszyków.

W platformach zamówieniowych B2B liczą się funkcjonalność i wymierne korzyści biznesowe. Chcemy dać Ci możliwość stosowania prosprzedażnych strategii marketingowych, by wartości zamówień rosły, a nie stały w miejscu. Zaproponujesz klientom produkt, który uzupełnia zamówienie. Rekomendowany artykuł pojawi się podczas dodawania produktów. SALY pomoże Ci w promowaniu rabatowanych opakowań zbiorczych. Masz wiele możliwości personalizacji – wszystko zgodnie ze strategią sprzedażową i marketingową Twojej firmy.

Myślisz o sprzedaży i obsłudze Klientów B2B online? Umów bezpłatny audyt.


Zapisz się na bezpłatny audyt infrastruktury IT pod kątem przygotowania biznesu do wyzwań zdalnej sprzedaży i obsługi Klientów B2B.

Sprawdź już teraz, jak poradzi sobie Twoja firma w cyfrowej sprzedaży i obsłudze Klientów - żeby być przygotowanym na przyszłość.

Wypełnij formularz

Czym jest SALY?

Dla Twojego klienta SALY jest katalogiem produktów online oraz systemem zamówieniowym. W czym tkwi różnica? 

  • Katalog produktów jest rodzajem strony internetowej, na której każdy może przeglądać proponowany przez Ciebie asortyment – nie ma jednak wglądu w ceny, stany magazynowe oraz nie ma możliwości zakupu. 
  • System zamówieniowy online umożliwia Twoim zalogowanym klientom składanie zamówień, wyświetlanie can z uwzględnieniem indywidualnych rabatów, podgląd stanów magazynowych, czyli dostęp do wszystkich funkcjonalności zakupowych. 

Dla Ciebie SALY jest panelem zamówieniowym B2B, który umożliwia Ci nie tylko zarządzanie platformą sprzedażową, lecz również dostarcza zaawansowaną analitykę. Pomoże Ci podejmować trafne decyzje biznesowe oparte na danych. 

 

Jak zacząć?

Wdrożenie platformy SALY składa się z kilku etapów, obejmujących analizę przedwdrożeniową systemu (infrastruktura IT, Twoje wymagania biznesowe), konfigurację platformy, integrację z systemami zewnętrznymi, testy wdrożeniowe. Będziemy Cię informować na bieżąco o statusie każdego z etapów. Po zakończeniu wdrożenia nadal pozostajemy w kontakcie i wspólnie rozwijamy możliwości SALY, aby odpowiadać na pojawiające się potrzeby rynku i Twoich klientów.

Czas wdrożenia platformy zależy od wybranego planu platformy (Easy, Pro, Enterprise) – ilości i złożoności procesów i funkcji (np. Machine Learning), jakie mają być obsługiwane.

Przede wszystkim musisz podjąć decyzję z której wersji chcesz korzystać EASY czy PRO. W wersji PRO integrujemy dane z Twoim ERP, więc będziemy Cię prosić o dostępy. W wersji EASY, dane wprowadzasz ręcznie, więc nie przekazujesz nam dostępów do ERP. 

Zrobimy to za Ciebie. Zaczynasz zarządzać treściami (produkty, newsy, zdjęcia itd.) na skonfigurowanej platformie.

Kwestie techniczne

Tak, w wersjach PRO i ENTERPRISE zapewniamy pełne wsparcie w zakresie migracji danych z innych platform sprzedażowych.

Software Level Agreement (SLA)

Tak, z gwarancją SLA nie musisz obawiać się ewentualnych awarii i braku dostępności usług! Dajemy gwarancję, że twój system będzie dostępny przez 99% czasu.

Wsparcie techniczne

Oczywiście! Korzystaj z naszego dedykowanego wsparcia technicznego.

Tak, SALY jest w pełni responsywny.

Serwery

Twoje dane są bezpieczne. Saly.pl korzysta z najnowocześniejszej i najbezpieczniejszej serwerowni w Europie Środkowo-Wschodniej (zlokalizowanej w Poznaniu) z certyfikatem Rated 4 wg ANSI/TIA-942 potwierdzającym najwyższy standard bezpieczeństwa we wszystkich czterech obszarach: architektury, mechaniki, zasilania i telekomunikacji.

Back-up

Nie musisz się martwić o kopie zapasowe. Wszystkim zajmuje się nasz dział DevOps. Tworzymy dla Ciebie redundantny back-up danych co 4h.

Tak, potrzebujemy tylko przekierowania subdomeny na nasze serwery.

Funkcjonalności

Tak, w SALY można tworzyć grupy użytkowników i nadawać im różne uprawnienia do działania w ramach platformy.

Masz możliwość wyboru takich ról:

  • Administrator – posiada pełny zakres uprawnień;
  • Marketingowiec – zarządza modułem promocji i jest odpowiedzialny za mierzenie i zwiększanie konwersji;
  • Hadlowiec – dba o estetykę oraz poprawność treści (opisy produktów, specyfikacje) w katalogu produktów i na blogu;
  • Zarządzanie produktami – osoba ta dba o to, aby iłości produktów się zgadzały, komunikuje się z dostawcami i klientami;
  • Niestandardowa rola – możesz wybrać uprawnienia dla pracownika.

SALY to nowoczesne oprogramowanie zbudowane stricte pod wymagania rynku B2B i posiada wszystkie niezbędne funkcje, które pozwalają firmom efektywnie obsługiwać swoich klientów zdalnie. Poza podstawowymi funkcjami, w wersji ENTERPRISE oferujemy możliwość uzupełnienia platformy o dedykowane rozwiązania zgodnie z Twoimi wymaganiami.

Jak SALY pracuje dla Ciebie?


Gotowy na zoptymalizowanie procesów B2B i wzrost sprzedaży?

Zacznij zarabiać!

Gotowy na zoptymalizowanie procesów B2B i wzrost sprzedaży?