Zaskocz Klientów wyszukiwarką klasy Enterprise Search. Ona zawsze znajdzie to, czego szukają Twoi klienci.

Dzięki wyszukiwaniu pośredniemu opartemu o scoring poradzi sobie zawsze. Nie ważne czy Twoi klienci wpiszą numery z myślnikiem czy bez, czy zrobią literówkę. Enterprise search przeszuka Twoja bazę produktów, określi trafność wyników i odpowie na każde zapytanie.

Podejmuj trafne decyzje biznesowe oparte na bieżącej analizie danych. Zarządzaj sprzedażą w panelu Business Intelligence.

Zlecanie pracownikom analiz do wykonania “na piechotę” zajmuje ich cenny czas i powoduje niepotrzebne frustracje. Bieżąca analiza i wyciąganie wniosków, modyfikacja działania, wdrożenie nowego. Tak działają firmy przyszłości. Analizują, przewidują, prognozują i zwinnie dostosowują swoje działania do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Chwytaj okazję do zwiększania sprzedaży, nie zaśpij, kiedy ma nastąpić spadek lub wzrost. Dzięki Machine Learning i bieżącej analizie danych masz wszystko przed oczami.

Automatyzuj proces składania zamówień, ustal indywidualne ceny dla Twoich klientów.

Uważasz, że w B2B czas to pieniądz? My też. Dlatego chcemy, żebyś jak najmniej czasu tracił na powtarzalne czynności, a mógł skupić się na tym, co ma znaczenie. Nadaj każdemu z Twoich klientów dostęp do cyfrowego katalogu produktów, ustal dedykowane ceny. Dzięki intuicyjnemu User Interface, Twój klient szybko znajdzie interesujący go produkt, doda go do koszyka oraz złoży zamówienie. Może je powtórzyć jednym kliknięciem. 

Pracuj na aktualnych danych importowanych z Twojego ERP (m.in. Comarch Optima, Subiekt GT).

Jednolite dane, z których szybko można wyciągać wnioski, to klucz do szybkiego reagowania i sprawnej obsługi klientów. Co jednak zrobić, gdy dwa ważne systemy systemy np. księgowo-sprzedażowy i magazynowy funkcjonują obok siebie, a nie razem? Dzięki integracji pracujesz zawsze na tym samym przepływie danych, aktualizowanych w czasie rzeczywistym. Nie musisz się już obawiać, że stan rzeczywisty nie odpowiada informacjom przekazywanym przez system. 

Zwiększaj wartość zamówień dzięki modułom promocji oraz obsłudze wielu koszyków.

W platformach zamówieniowych B2B liczą się funkcjonalność i wymierne korzyści biznesowe. Chcemy dać Ci możliwość stosowania prosprzedażnych strategii marketingowych, by wartości zamówień rosły, a nie stały w miejscu. Zaproponujesz klientom produkt, który uzupełnia zamówienie. Rekomendowany artykuł pojawi się podczas dodawania produktów. SALY pomoże Ci w promowaniu rabatowanych opakowań zbiorczych. Masz wiele możliwości personalizacji – wszystko zgodnie ze strategią sprzedażową i marketingową Twojej firmy. 

Jak SALY pracuje dla Ciebie?

Gdzie jest saly PNG3_Obszar roboczy 1 kopia

Platforma Saly a pozostałe rozwiązania

Platforma B2B Saly
Eksperci oprogramowanie budowane stricte pod wymagania
i potrzeby biznesu B2B przez doświadczony zespół specjalizujący się
w oprogramowaniu biznesowym od 10 lat
Nowoczesny software lekki i zwinny software, bez długu technologicznego
i zbędnych modułów niededykowanych dla klientów kupujących
w modelu B2B
Świetny UX prosty, użyteczny i atrakcyjny wizualnie interfejs dla klientów końcowych
(o różnym stopniu zaawansowania technologicznego) w pełni responsywny (telefony, tablety, laptopy)
Machine Learning Business Intelligence (panel back office) z analizą danych, prognozowaniem sprzedaży, spadków
i wzrostów za pomocą machine learning
Integracja danych bezpośrednie przepływy danych z systemów ERP, zapewniające zintegrowane ceny i rabaty oraz aktualną dostępność produktów na magazynie
Eksperci opieka i know-how specjalistów pracujących od lat nad dedykowanym oprogramowaniem B2B
Pozostałe rozwiązania
Moduły
i moduliki
często konieczność dokupienia pojedynczych modułów, funkcji np. języków, walut etc.
Adaptacja
z B2C
oprogramowanie przygotowywane pod rynek B2C jest dostosowywane do B2B, więc posiada nieużyteczne
i zaciemniające proces zakupu B2B funkcje
Nieatrakcyjny Interfejs nieatrakcyjny, przestarzały interfejs dla klientów końcowych
Podstawowa analiza danych brak lub bardzo okrojone funkcje analityczne
i predykcyjne back-office
Słaba prezentacja produktów przestarzałe drzewa produktowe utrudniające wyszukiwanie produktów
Brak wpływu kupujesz oprogramowanie z jego wszystkimi wadami
i zaletami. Nie masz żadnego wpływu na jego kształt i funkcje


Gotowy na zoptymalizowanie procesów B2B i wzrost sprzedaży?

Zacznij zarabiać!

Gotowy na zoptymalizowanie procesów B2B i wzrost sprzedaży?