FAQ

Frequently Asked Questions

Saly to niezwykle rozbudowany „sklep internetowy” skupiający się na obsłudze transakcji B2B. Nasze oprogramowania pozwala każdej firmie uruchomić własną platformę.

Oprogramowanie Saly kierowane jest głównie do producentów oraz dystrybutorów. Pozwala realizować sprzedaż on-line w uwzględnieniem rabatów indywidualnych dla każdego klienta oraz wspomaga pracę handlowców.

Klasyczna licencja obejmuje jedynie prawa, które zezwalają na korzystanie z oprogramowania. Użytkownik najcześciej sam musi zainstalować oraz utrzymywać dane oprogramowanie

SaaS jest usługą kompletną.  Nie mówimy tutaj tylko o licencji, ale też o wszystkich usługach niezbędnych do prawidłowej pracy. Takich jak dostęp do aktualizacji odpowiedni hosting, systemy backupowe itd. Urzytkownik takiego oprogramowania otrzymuje bezpieczne i stabilne środowisko pracy.

Zrobimy to za Ciebie. Zaczynasz zarządzać treściami (produkty, newsy, zdjęcia itd.) na skonfigurowanej platformie.

Saly składa się z kilku etapów, obejmujących analizę przedwdrożeniową systemu (infrastruktura IT, Twoje wymagania biznesowe), konfigurację platformy, integrację z systemami zewnętrznymi, testy wdrożeniowe. Będziemy Cię informować na bieżąco o statusie każdego z etapów. Po zakończeniu wdrożenia nadal pozostajemy w kontakcie i wspólnie rozwijamy możliwości Saly, aby odpowiadać na pojawiające się potrzeby rynku i Twoich klientów. 
Najszybsze wdrożenie trwało 4 tygodnie. Najbardziej złożone 5 miesięcy.

Twoje dane są bezpieczne. Saly SA korzysta z najnowocześniejszej i najbezpieczniejszej serwerowni w Europie Środkowo-Wschodniej (zlokalizowanej w Poznaniu) z certyfikatem Rated 4 wg ANSI/TIA-942 potwierdzającym najwyższy standard bezpieczeństwa we wszystkich czterech obszarach: architektury, mechaniki, zasilania i telekomunikacji.

Platforma B2B Saly od początku była projektowana w oparciu o podejście mobile first. Dlatego zarówno platforma B2B jak i back-office są w pełni responsywne.

Umowa SLA jest dostępna dla wszystkich klientów w pakiecie Enterprise. Reguluje ona zarówno dostępność systemu w ujęciu miesięczny jak i czasy reakcji, rozwiązania oraz obejścia w zależności od typu incydentu.

Oczywiście. Standardowo w ramach wsparcia wdrożeniowego wspieramy klientów w imporcie kartoteki produktowej. Jednak jeśli jest taka potrzeba wsparcie naszego działu wdrożeniowego może być znacznie większe. Zakres wsparcia wdrożeniowego zawsze omawiany jest z każdym klientem.

Tak, w Saly można tworzyć grupy użytkowników i nadawać im różne uprawnienia do działania w ramach platformy.
Masz możliwość wyboru takich ról:

  • Administrator – posiada pełny zakres uprawnień;
  • Handlowiec – zarządza danymi o klientach (dane podstawowe, limit kupiecki, cennik) oraz zamówieniami tych klientów (edycja zamówienia, zmiana statusu). Może też składać zamówienia w imieniu klienta.
  • Marketingowiec / SEO – dba o estetykę i poprawność treści (kategorie produktów, opisy, specyfikacje, media) w katalogu online oraz w zakładce aktualności. Zarządza modułem promocji.
  • Niestandardowa rola – administrator może wybrać uprawnienia dla pracownika lub zmienić te domyślne.
Kontakt

Uruchom z nami nowoczesną platformę B2B

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i pomożemy Ci wdrożyć nowoczesną i wydajną platformę B2B.

Jakie będą kolejne kroki?
1

Zaplanujemy video konferencję w optymalnym terminie

2

Przeprowadzimy discovery call aby poznać Twoje cele

3

Zaprezentujemy funkcjonalności które je zrealizują 

Umów darmową konsultacje