Indywidualne cenniki. Prezentuj kluczowe informacje tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zapewniasz użytkownikom dwustopniowy dostęp do Twojej platformy e-commerce B2B. Saly w wersji niezalogowanej może pełnić rolę strony firmowej z otwartym katalogiem produktów dla wszystkich zainteresowanych. Dla potwierdzonych klientów oferujesz wersję zalogowaną – panel Klienta z indywidualnymi cenami produktów i możliwością złożenia zamówienia.
Wielokoszykowość. Klienci zamawiają tak, jak chcą: na różne potrzeby i pod różne adresy.
Zwiększaj wartość zamówień klientów dzięki obsłudze wielu koszyków. Twoi klienci mogą tworzyć kilka zamówień jednocześnie i wysyłać je pod różne adresy. Proces zakupowy w B2B jest długotrwały, dlatego kompletowanie zamówień może potrwać nawet kilka dni. Bez obaw – zapisujemy niezrealizowane koszyki i przechowujemy je na platformie dożywotnio.
Szybkie zamówienia, automatyzacja procesu składania zamówień i obsługi klienta B2B.
Szybkie wprowadzanie zamówień umożliwia klientom kopiowanie i wklejanie lub przesyłanie listy produktów w formacie CSV i XLS. Mogą oni szybko dodać produkty i zrealizować transakcję, sprawdzając jednocześnie stany magazynowe i ceny. Przy ponownym zamówieniu szybko je powtórzą – wystarczy jedno kliknięcie.
Opakowania zbiorcze i upselling. Zwiększ wartość zamówień, oferując produkty komplementarne.
Zaproponuj klientom produkty, które uzupełniają ich zamówienie. Rekomendowane artykuły pojawią się podczas dodawania produktu. Saly pomoże Ci również w promowaniu rabatowanych opakowań zbiorczych. Masz wiele możliwości personalizacji – wszystko zgodnie ze strategią sprzedażową Twojej firmy.
Wishlists. Klienci tworzą dedykowane zestawy produktów na własne potrzeby.
Kolekcje produktów pozwalają na wyodrębnienie "ulubionych" produktów z obszernego katalogu i tworzenie dedykowanych e-katalogów, które Twoi klienci mogą dalej dystrybuować w świat. Kierownik może sprawować pełną kontrolę nad swoim działem w trakcie przygotowywania ofert. Nadaje, on również, swoim pracownikom prawa w systemie i decyduje, kto może zarządzać kolekcjami. Możliwość zapisywania dowolnej liczby wygenerowanych kolekcji pozwala na automatyzację procesu składania zamówień w przyszłości.
Wyszukiwarka real-time indexing. Klienci łatwo i szybko znajdą u Ciebie produkt, którego szukają.
Nie trać żadnej szansy sprzedażowej. Każdy nowy klient odwiedzający po raz pierwszy platformę B2B szuka produktów w jak najprostszy sposób. Niezależnie od tego, jak Twoi klienci wprowadzają dane produktu, którego potrzebują: przez kod SKU, cechę, nazwę – cokolwiek – dzięki wyszukiwaniu pośredniemu opartemu o scoring, wyszukiwarka Saly zwraca prawidłowy wynik 24/7. Wyszukiwarka jest dedykowana dla obszernych baz produktowych i dużego ruchu w katalogu. Nawet dla ponad 500 000 jednostek w bazie produktów.
Analityka. Szybko wyciągaj wnioski o potencjale zakupowym klienta.
Zamień obserwacje i hipotezy w trafne rekomendacje sprzedażowe. Szczegółowe informację na temat aktywności Klientów powiedzą Ci, jaka jest średnia wartość i częstotliwość ich zamówień, kiedy za nie zapłacą oraz jakie produkty są bestsellerami. Od teraz każdy handlowiec, może podejmować trafne decyzje oparte na danych.
Materiały sprzedażowe. Klienci 1 kliknięciem wygenerują wysokiej jakości pliki PDF.
Osoba odpowiedzialna za zakupy lub kierownik ds. inwestycji chce w łatwy sposób przedstawiać wybraną przez siebie ofertę swojemu zespołowi. Wyjdź naprzeciw jego oczekiwaniom – pozwól mu tworzyć spersonalizowane ulotki produktowe bezpośrednio w katalogu online. Wszyscy zainteresowani jednym kliknięciem mogą wygenerować i pobrać kartę produktową z pełną charakterystyką dowolnego produktu.