Zastanawiasz się, jakie wymagania powinna spełniać nowoczesna platforma B2B dedykowana dystrybucji i sprzedaży hurtowej?Z naszych wskazówek dowiesz się, na co zwracać uwagę i jak podjąć decyzję, która będzie najlepsza dla Twojego biznesu. Miłej lektury!Integracja z ERPPrzede wszystkim musisz podjąć decyzję, czy chcesz pracować na platformie zintegrowanej z systemem ERP, czy wolisz wprowadzać dane ręcznie (np.
Efektywne wyszukiwanie w ramach cyfrowego katalogu produktów jest jeszcze bardziej istotne dla firm działających w modelu B2B niż dla ich odpowiedników B2C.Wynika to z faktu, że produkty sprzedawane przez firmy B2B mają dużo bardziej złożone i zróżnicowane atrybuty, warianty i kombinacje. A co kiedy jeden klient szuka i wpisuje w wyszukiwarkę kawałek kodu EAN, a
Nie musisz być analitykiem, aby zauważyć, że dane odgrywają kluczową rolę w transformacji i cyfryzacji przedsiębiorstw w każdej branży, oraz że doświadczenie klientów B2B w zakresie zakupów radykalnie się zmienia.Zmiany w sposobie dokonywania zakupów przez klientów biznesowych spowodowały wybuch ogromnej ilości danych, które są dostępne dla zespołów sprzedażowych. To tsunami danych pochodzi z wielu źródeł.
Prawie 67% firm B2B obsługuje zamówienia online. Zastanawiasz się, czy również powinieneś posiadać własny panel e-commerce B2B? Przekonajmy się czy to rozwiązanie dla Ciebie! Wydatki na oprogramowanie e-commerce B2B wzrastają dwukrotnie szybciej niż B2C. Przedsiębiorstwa sprzedające hurtowo zaczynają używać systemów do zarządzania zamówieniami online, aby dotrzeć do nowych klientów oraz zatrzymać obecnych. Przejście na handel
Kiedy przenosisz swoją firmę do świata online, nie obejdziesz się bez przeniesienia przynajmniej części swoich zasobów. W tym drukowanego katalogu produktów. Na ile jest to jednak konieczne? Czy katalog B2B online to biznesowy must-have? Przekonajmy się!Technologia rozwija się szybko i przekształca większość obszarów naszego życia, nie tylko zawodowego. Ta cyfrowa rewolucja może stanowić dla Ciebie
Najnowsze komentarze
Przejście na e-commerce B2B: łatwiejsze niż Ci się wydaje
Valeriia MostovaPrzejście na e-commerce B2B: łatwiejsze niż Ci się wydaje
Damian