Relacje z klientami B2B są jednym z najcenniejszych aspektów Twojego biznesu. Chociaż regularne generowanie nowych możliwości sprzedaży w celu rozwoju firmy jest niezwykle ważne, może Cię to kosztować kilkakrotnie więcej niż opieka nad obecnymi klientami. Aktualizacja: 03.06.2022 Model biznesowy Twojego B2B ecommerce zależy od stałych klientów. To oni przez cały rok napędzają przychody w firmie....
Spadek konkurencyjności i zwinności biznesu jest skutkiem zaniechania przez firmy B2B słusznych inwestycji w technologię. Czy w dzisiejszych czasach dług cyfrowy to wyrok i właściwy moment cyfrowej transformacji został już nieodwracalnie utracony? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.
Otwarty interfejs programowania aplikacji, w skrócie API, to zestaw funkcji, które pozwalają platformie e-commerce B2B na bezproblemową integrację z zewnętrznymi aplikacjami, systemami operacyjnymi lub danymi. Innymi słowy, API sprawiają, że różne platformy od różnych dostawców mogą "rozmawiać" w jednym, dobrze znanym wszystkim programistom języku i współpracować ze sobą.
Platformy e-commerce B2B SaaS pozwalają producentom, dystrybutorom i hurtownikom wdrażać nowe strategie sprzedaży online szybciej, taniej i przy mniejszym nakładzie pracy niż w przypadku oprogramowania on-premise.
Historia zapamięta rok 2020 jako rok, który zmienił świat, w tym sposób prowadzenia biznesu. Chaos spowodowany przez pandemię COVID-19 miał ogromny wpływ na światową gospodarkę, zwłaszcza na handel hurtowy. Tendencje w sprzedaży B2B, których można się spodziewać w 2021 roku, będą bezpośrednio wynikać z doświadczeń firm handlowych, którym udało się utrzymać na powierzchni.
Rozważając przejście na kanał sprzedaży online – platformę biznesową, firmy handlowe, produkcyjne lub dystrybucyjne często mają obawy, że nowe rozwiązanie może nie przypaść do serca, a nawet odstraszyć stałych klientów.
Integracja z systemem ERP gwarantuje zaspokojenie potrzeb klientów, poprzez dostarczanie im wyłącznie aktualnych informacji o produktach oraz szczegółów dotyczących dostępności zapasów. Chroni to przed sytuacją, gdy informacje, które klient widzi w katalogu online, są nieaktualne i wprowadzają w błąd.
Dobre opisy produktów w e-commerce B2B wykonują część pracy marketerów, przedstawicieli handlowych i drukowanych katalogów razem wziętych. Pamiętaj, że są one pisane dla ludzi, podobnie jak w B2C. Powinny być przedstawione atrakcyjnie, a co najważniejsze – mają sprzedawać Twój produkt. Aktualizacja: 30.06.2022. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz chemię budowlaną, technologię użytkową czy części samochodowe, mamy...
Masz umówione spotkanie z dostawcą, żeby dowiedzieć się, jaki system B2B wybrać? Poniższy artykuł pomoże Ci przygotować się do tej rozmowy! Aktualizacja: 30.06.2022. Jeszcze przed konsultacją z wybranym dostawcą, jaki system B2B będzie najbardziej odpowiadał potrzebom Twojej firmy, warto zastanowić się, na co zwracać uwagę przy wyborze. Zagłębienie się w temat pomoże Ci szybciej wyciągnąć...
Podobnie jak każdy biznes w internecie, system e-commerce B2B w Twojej firmie może, a nawet musi być wspierany przez działania online. Obecność firm handlowych B2B online i digital marketing (płatna strategia marketingowa i social media) powinny iść w parze.
Najnowsze komentarze