Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy e-commerce B2B, wprowadził do swojej autorskiej platformy możliwość prowadzenia programów lojalnościowych. Dzięki nowej funkcjonalności, firmy prowadzące sprzedaż w kanale online dla klienta biznesowego, będą mogły nagradzać swoich klientów za częste zakupy – tak jak robią to w sprzedaży tradycyjnej.

Programy lojalnościowe od dawna są powszechnie stosowane przez firmy prowadzące sprzedaż dla klientów biznesowych w formie stacjonarnej. Dają one możliwość zwiększenia zaangażowania klientów, a także zmotywowania tych stałych do zakupów. Nowa funkcjonalność platformy Saly pozwala na digitalizację tego procesu w firmach działających w modelu B2B.

Nasza platforma B2B to rozwiązanie, które pozwala producentom, hurtowniom, i dystrybutorom w pełni zarządzać sprzedażą online. Wprowadzając na rynek nasza platformę e-commerce B2B nie wyobrażaliśmy sobie, aby nie pozwalała ona na prowadzenie programów lojalnościowych, które są obecne w stacjonarnej sprzedaży B2B od dziesiątek lat. Wprowadzając tą funkcjonalność B2B dajemy możliwość nowej formy lojalizacji, przywiązania do marki i nagradzania swoich klientów za zakupy dokonywane – komentuje Sebastian Religa, CEO Saly S.A.

Jedną z wymiernych korzyści programu lojalnościowego, która ma znaczący wpływ na rozwój działalności po stronie biznesu, jest zwiększenie tzw. wartości życiowej klienta (Customer Lifetime Value). Reprezentuje ona całkowitą sumę przychodów, które Twój klient wygeneruje przez cały okres współpracy. Według badań Accenture, członkowie programów lojalnościowych generują średnio o 15% więcej przychodów niż osoby, które w nich nie uczestniczą.

Producentom, hurtowniom i dystrybutorom opłaca się inwestować w programy lojalnościowe, aby kultywować zaangażowanie swoich klientów B2B i motywować ich do powracających zakupów online. Korzyści są oczywiste: wzrastają przychody i lojalność klientów, a handlowcy są uwolnieni od wykonywania powtarzających się zadań. Mogą oni teraz poświęcić więcej czasu na poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży – informuje Rafał Jarek, Product Owner w Saly S.A.

Wprowadzenie do platformy możliwości nagradzania klientów jest efektem systematycznej realizacji strategii rozwoju Spółki. Nad jej realizacją pracuje na co dzień dwudziestotrzyosobowy zespół specjalistów, do którego na przestrzeni III kwartału br. dołączyło dziewięciu ekspertów z obszarów sprzedaży, IT, testowania produktu oraz HR, na czele z Mileną Droszcz, która objęła stanowisko Head of Project Management.

Powiązane posty